Ga naar inhoud

Elektrische raam schakelaar verwijderen


jdebest

Aanbevolen berichten

Knop van mijn bijrijders raam blijft hangen...normaal gesproken moet ie terugveren in de neutrale stand. Bij mij blijft ie echter staan..een paar keer drukken levert wel het gewenste resultaat. Nu wil ik hem vervangen, maar heb geen idee hoe die schakelaar er uit gaat. Met een schroevendraaier porren durf ik niet goed aan...iemand ervaring hiermee??

Link naar reactie
  • Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Knop van mijn bijrijders raam blijft hangen...normaal gesproken moet ie terugveren in de neutrale stand. Bij mij blijft ie echter staan..een paar keer drukken levert wel het gewenste resultaat. Nu wil ik hem vervangen, maar heb geen idee hoe die schakelaar er uit gaat. Met een schroevendraaier porren durf ik niet goed aan...iemand ervaring hiermee??

met twee clips... onderaan loshalen,(manchet om schakelpook losmaken) clipjes zitten op de schakelaar, zonder weerhaakje, althans bij mij, en er van bovenuit uitliften. evt van onder duwen. als je ze vekl@#t heb ik er nog wel 2 liggen. ;)

Link naar reactie

zal ze meenemen naar de klusdag/meeting...

als jullie mijn auto dan ff in de wassen en waxen zijn ze geheel gratis :schater:

PS: let op!!! in mijn 96er zaten andere schakelaars met zo'n hefboomsysteem zoals achter de tellers. Deze zijn anders!

Link naar reactie
Hé, niet stiekum de prijs aanpassen!!!   <_< Heb je nog wat aan een zwart versleten middenconsole.  :D

heb net zo'n mooie zeldzame graphit alu console erin :blink: zoals deze:

FILE0049_f.jpg

Link naar reactie

Dat is wel makkelijk, de schakelaar van de achterruit verwarming in dat paneeltje.

Hoef je niet je arm te verrekken om dat ding aan en uit te zetten.

hmmm, net even gekeken. Bij mij past het niet? Het gat is niet groot genoeg. Zijn er soms verschillende paneeltjes in omloop?

Zo'n graphit alu console blijft de mooiste. Ik heb mijn console gespoten. Het lijkt er inmiddels heel veel op! (in ieder geval 10x mooier dan dat hout)

Link naar reactie
Dat is wel makkelijk, de schakelaar van de achterruit verwarming in dat paneeltje.

Hoef je niet je arm te verrekken om dat ding aan en uit te zetten.

hmmm, net even gekeken. Bij mij past het niet?  Het gat is niet groot genoeg. Zijn er soms verschillende paneeltjes in omloop?

Zo'n graphit alu console blijft de mooiste.  Ik heb mijn console gespoten.  Het lijkt er inmiddels heel veel op! (in ieder geval 10x mooier dan dat hout)

die foto is niet de mijne... maar ze zijn wat donkerder dan de gewone alu's. staat in ieder geval heel goed bij atlanta blue. zijn maar 3 maanden gemaakt en alleen leverbaar geweest op coupe's. en inderdaad op mijn oude console zaten vier smalle en een breed plaatje. op deze drie smalle en twee brede. plaatje kost niet veel trouwens.

Link naar reactie
Dat moet ik live aanschouwen, staat heel netjes, en heel fris. De plaatjes komen €0,96 per stuk, maar volgens de dealer was er maar één maat in verkrijgbaar, terwijl ik zelf weet dat dat niet zo is. Heb er maar 6 besteld op goed geluk.  :blush:

welnee... laat ze toch es wat gaan doen bij BMW in plaats van alleen maar geld tellen! Heb ze zelf laats besteld.

breed = partnr. 64118400710

smal = partnr. 51162492136

link naar etk

Link naar reactie
Het gaat mij om het paneeltje waar de plaatjes in zitten. (plaatjes heb ik niet nodig, alle gaten zijn gevuld) Is dat ook los te krijgen?

nee want dat is meegegoten met het middenconsole.

Link naar reactie
Dat moet ik live aanschouwen, staat heel netjes, en heel fris. De plaatjes komen €0,96 per stuk, maar volgens de dealer was er maar één maat in verkrijgbaar, terwijl ik zelf weet dat dat niet zo is. Heb er maar 6 besteld op goed geluk. :notworthy:

Bij de z vanaf eind 99 is er voor de midden console maar 1 type afdek plaatje

n.l. nr. 51162492136 BLINDSLUITING voor het belachelijke bedrag van 4,20 euro ex btw.

Voor mij was de prijs rendabel voor ik n.l. naar de RDW ging had ik heel veel opties gedemonteerd of verborgen om de bpm laag te houden. :huh: ^_^ :m:

Link naar reactie
maar volgens de dealer was er maar één maat in verkrijgbaar, terwijl ik zelf weet dat dat niet zo is. Heb er maar 6 besteld op goed geluk. :D

nee hoor twee verschillende maten sledge. :lol:

Link naar reactie

Ja, daar gaat weer €6,- de kl*te op. Maar het nummer lijkt er helemaal niet op

51161963979

Maar goed, wie o wie is zo lief om een keer voor mij te kijken wat het dan wel moet zijn? Hier een voorbeeld met schakelaar, maar ipv de schakelaar een plaatje. Nummer staat achterop. BVD ;)

bla9fg.jpg

Link naar reactie

Geef mij de maat eens op lengte - breedte zal ik kijken of ze hetzelfde is als die ik besteld heb, de schakelaars in het huisje die je toont ken ik niet.(het huisje )

ik heb ze zojuist opgemeten

de maat van de plaatjes in mijn auto is 41,5 - 22,5

Link naar reactie
Maar goed, wie o wie is zo lief om een keer voor mij te kijken wat het dan wel moet zijn? Hier een voorbeeld met schakelaar, maar ipv de schakelaar een plaatje. Nummer staat achterop. BVD ;)

Het nummer voor het grote afdekplaatje is: 64118400710

Het nummer voor het kleine afdekplaatje is: 51168400712 B)

Link naar reactie

Wat geeft Aad dan voor nummer? ;) Begrijp er niets meer van.

Bij de z vanaf eind 99 is er voor de midden console maar 1 type afdek plaatje

n.l. nr. 51162492136 BLINDSLUITING voor het belachelijke bedrag van 4,20 euro ex btw.

Voor mij was de prijs rendabel voor ik n.l. naar de RDW ging had ik heel veel opties gedemonteerd of verborgen om de bpm laag te houden

Link naar reactie
Mijn maten zijn 42 x 24 ruwweg, heb niet eens een fatsoenslijke schuifmaat hier in huis liggen.  ;) Zou moeten gaan, de orginele schakelaars passen er ook in dus....

Zondag krijg jij van mij een fatsoenslijke( jou schrift) schuifmaat, heb er nog eentje over.

De maat bij mij is echt 41,5 - 22,5 ik heb de rek. nog van BMW daar staat het nr. op wat ik vermeld heb , en ook op het plaatje wat ik heb en het merk allibert

op membersgallery kan je mijn console zien

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.