Ga naar inhoud

Storingslampje verlichting verholpen


Markyway3

Aanbevolen berichten

Sinds ik mijn Z4 Coupe 3.0si uit 2007 een paar jaar geleden kocht brande bij het aanzetten van de verlichting het lampje dat er wat mis was met de verlichting. Bij controle van alle verlichting bleek alles gewoon te werken, Raar..... afgelopen weekend maar even zitten speuren op allerhande forums. Hier zag ik wel wat verschillende mogelijke oorzaken maar niet echt één overduidelijke. 

 

Aangezien het lampje ook al aan ging bij het aanzetten van het stadslicht ben ik daar eerst gaan zoeken. Bij het onderzoeken van de lampjes van de angel eye ringen viel mij op dat deze al eens vervangen waren voor rare blauwe aftermarket lampjes. Wat ook opviel was dat de blauwe lampjes 12v 4w waren terwijl origineel 12v10w gebruikt word. Ik een paar lampjes van 12v10w gehaald en gemonteerd en warempel! Het storingslampje was verdwenen. Doordat er dus een lampje met een ander wattage gebruikt was dacht de auto dus waarschijnlijk dat er wat mis was met de lampjes. 

 

Wie weet heeft iemand er wat aan 😉 

 

 

  • Like 2
  • Thanks 1
Link naar reactie
  • 2 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.