Ga naar inhoud

Muziek importeren vanaf USB stick


pk340

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

Mijn Z4 E89 uit 2011 heeft in het iDrive menu de optie "Import/export muziekgegevens".

Het daarop volgende menu vraagt om een USB stick in het dashboard kastje aan te sluiten.

Dat heb ik gedaan met een 32GB USB stick die FAT32 is geformatteerd en waar in de root directory een aantal MP3 nummers zijn opgeslagen, voorzien van alle META tags.

Na klikken op "OK" gebeurt er helemaal niks en kom ik terug in het vorige scherm.

Ook het lichtje in de USB stick knippert niet, terwijl dat wel het geval is bij het starten van de auto.

Mijn E89 heeft van de fabriek de 06FL USB/Audio optie.

 

Heeft een van jullie hier wellicht ervaring mee, of tips/suggesties .... alles is welkom.

 

Overigens gaat het op hard disk zetten vanaf CD in de auto prima, maar dan moet ik eerst een CD branden, niet echt handig.

BMW1.JPG

BMW2.JPG

Link naar reactie
  • Reacties 2
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Iets soortgelijks heb ik gehad met de 3 serie f30 die ik had bij het installeren van een nieuwe kaart versie. Kennelijk is het systeem erg selectief net usb sticks, ene merk werkt wel, andere niet. Bij mij werkte uiteindelijk alleen een kleinere stick, 8 of 16 gb, ik weet het niet meer precies. Wellicht kun je dat proberen? 

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.