Ga naar inhoud

Remklauw revisie


rene1969

Aanbevolen berichten

Het mooie weer zou er toch snel aan moeten komen en heb al een tijd een klusje uitgesteld namelijk remklauw revisie en dan ook maar spuiten.

Het makkelijkste is natuurlijk niks doen of de aankoop van een bbk of zelf nieuwe gietijzeren klauwen 

 

maar er gaat niks boven origineel.. toch 

mijn z 3.0si uit 2006 en gekocht in 2011 via eigen import van eerste eigenaar met 50k op de teller en nu 105k heeft wat aandacht nodig . Nieuwe grill, voorraamrubber , nieuwe derde rem en nu dan de ramklauw revisie 

de sets gekocht met rubbers, zuigers en pennen en nieuwe rem olie natuurlijk

 

omdat regie toch makkelijker is wanneer de klauwer er af liggen is spuiten we handig . Ik ben geen voorstander van een opzichtige kleur mits het de originele performance bbk setje is van bmw gaat heb gaat het gewoon zilver worden met het oog op nieuwe klauwen zijn staal kleur of hebben jullie een ander mening?

 

Nu de juiste temperatuur buiten om te starten 

 

 

 

Link naar reactie
  • Reacties 2
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Geplaatste afbeeldingen

In mijn enthousiasme heb ik geprobeerd om mijn remklauwen goud te maken, maar dat oogde toch als thuisklusser/wannabe gepruts omdat het allemaal wat kleiner is en lang niet zo strak/vlak als sportremklauwen. Kortom, ik zou gewoon voor origineel gaan. Nu het toch nog regent een mooi klusje om binnen in de schuur te doen. Ik heb de klauwen volledig gedemonteerd, gestraald, gespoten met primer, en vervolgens met grijszilver.

na.jpg

tijdens.jpg

voor.jpg

Link naar reactie

Mooi voorbeeld dat ik ga volgen, netjes 

alleen het stralen moet ik dan nog regelen want heb ik niet zelf, iemand van het forum en een beetje in de buurt van Nijmegen 

aangepast door rene1969
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.