Ga naar inhoud

portier bestuurderskant moeilijk open!!


leonardo

Aanbevolen berichten

Beste forum members,

Hallo,
Sinds een tijdje heb ik problemen met het openen van de deur van de bestuurderskant. Ik moet best wel wat kracht uitoefenen om deze vrij te krijgen. Maar wat zou het probleem kunnen zijn? Van binnenuit gaat deze soepel open dus het zou niet aan de bodenkabel kunnen liggen(denk ik). Na zelf wat te hebben onderzocht lijkt mij dit geen makkelijke klus om intern iets te moeten gaan vervangen, maar wat zou het probleem kunnen zijn? Graag hoor ik van jullie wat de makkelijkste optie is om er achter te komen waar het aan ligt. En hoe ik het beste dit zou kunnen oplossen. wellicht iemand kan aangeven op het schema( zie bestand) om welk kabeltje of dergelijke het gaat en wat ik het beste zou kunnen doen.
Alvast hartelijk bedankt voor de reacties. 
Groetjes Leon.

Screenshot_20230103-134216_Chrome.jpg

Link naar reactie
  • Reacties 2
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Dit probleem ook gehad met mn oude Z4 E85. 
 

Zelfde probleem, vanuit de auto kan je makkelijk de auto openen, maar buitenaf moeilijk. 

Kun je is proberen vanaf de buitenkant tegen de deur te leunen en dan openmaken? Gaat dit makkelijker? Dan is het een kwestie van alleen 13/14 op het schema iets los te draaien en naar buiten te verplaatsen (paar MM is voldoende)

 

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.