Ga naar inhoud

Afstellen standaard BMW alarm


Superduper

Aanbevolen berichten

Ik merkte afgelopen week dat er wel wat schort aan mijn alarm. Als de kap open is dan kan ik met het alarm erop, er gewoon alles uitpakken en erin gaan zitten. Pas als ik als een gek met de auto ga schudden gaat het alarm een keertje af.

Waar zit de control module voor het BMW standaard alarm? Volgens de dealer waar ik de auto heb gekocht zit er een klasse III op, en ik kreeg er keurig het certificaat bij. Maar het moet natuurlijk wel werken. Kan ik het ergens wat gevoeliger afstellen?

Link naar reactie
  • Reacties 10
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

deed ik laatst ook maar als er een vrachtwagen langsrijd gaat ie al af. toch maar iets minder gezet.

bij mij kastje in het middenconsole berijkbaar via radio uitsparing mits je geen varkenspootjes hebt. stelschroefje naar links voor minder en rechts voor meer "zenzability"

Link naar reactie
deed ik laatst ook maar als er een vrachtwagen langsrijd gaat ie al af. toch maar iets minder gezet.

bij mij kastje in het middenconsole berijkbaar via radio uitsparing mits je geen varkenspootjes hebt. stelschroefje naar links voor minder en rechts voor meer "zenzability"

Als je de module daar niet kan vinden; Bij mij zit ie achter het paneeltje waar de schakelaar van de achterruit verwarming voor de hardtop in zit.

Link naar reactie
deed ik laatst ook maar als er een vrachtwagen langsrijd gaat ie al af. toch maar iets minder gezet.

bij mij kastje in het middenconsole berijkbaar via radio uitsparing mits je geen varkenspootjes hebt. stelschroefje naar links voor minder en rechts voor meer "zenzability"

Als je de module daar niet kan vinden; Bij mij zit ie achter het paneeltje waar de schakelaar van de achterruit verwarming voor de hardtop in zit.

Weet je uit je hoofd hoe je dat loskrijgt? Met een schroevendraaier wippen?

edit:

Met een schroevendraaier krijg je inderdaad het kapje los. Maarre, hoe krijg ik hem nu weer vast? Er zit een tweede deel in die ruimte die het zou moeten vastklemmen, maar dat kan ik niet vasthouden. Moet dan tochweer de hele tunnel los??

ps: hij zat er niet... :lol: Wat wel vreemd is, want het verklikkerledje zit daar wel.

Achter de radio is de volgende klus.

Bedankt zover.

Link naar reactie
Ik merkte afgelopen week dat er wel wat schort aan mijn alarm. Als de kap open is dan kan ik met het alarm erop, er gewoon alles uitpakken en erin gaan zitten. Pas als ik als een gek met de auto ga schudden gaat het alarm een keertje af.

Waar zit de control module voor het BMW standaard alarm? Volgens de dealer waar ik de auto heb gekocht zit er een klasse III op, en ik kreeg er keurig het certificaat bij. Maar het moet natuurlijk wel werken. Kan ik het ergens wat gevoeliger afstellen?

Het alarm bestaat uit verschillende opties, als je schut geeft dat misschien een reactie op de hellings alarmsensor die aan de zijkant (links) in de kofferbak zit

waardoor het alarm afgaat, in het interieur is het een akoestisch alarm,

als het een bmw alarm is , ik heb het in dsl. in laten bouwen , en heb alle papieren en schema s mee gekregen. is dus in te zien.

Link naar reactie
Ik merkte afgelopen week dat er wel wat schort aan mijn alarm. Als de kap open is dan kan ik met het alarm erop, er gewoon alles uitpakken en erin gaan zitten. Pas als ik als een gek met de auto ga schudden gaat het alarm een keertje af.

Waar zit de control module voor het BMW standaard alarm? Volgens de dealer waar ik de auto heb gekocht zit er een klasse III op, en ik kreeg er keurig het certificaat bij. Maar het moet natuurlijk wel werken. Kan ik het ergens wat gevoeliger afstellen?

Het alarm bestaat uit verschillende opties, als je schut geeft dat misschien een reactie op de hellings alarmsensor die aan de zijkant (links) in de kofferbak zit

waardoor het alarm afgaat, in het interieur is het een akoestisch alarm,

als het een bmw alarm is , ik heb het in dsl. in laten bouwen , en heb alle papieren en schema s mee gekregen. is dus in te zien.

Zit die links onder in de bak :) Zag daar van de week een bakje zitten met "rijrichting"erop, toen ik de antenne demonteerde, een van de kids had hem er van afgetrokken en is dus afgebroken in de voet, moet een nieuwe in alweer 60 euronen naar de filistijnen, aftrekken van het zakgeld dan maar :schater:

Link naar reactie

Dit ding? Een inclinatie-indicator.... :)

in·cli·na·tie (de ~ (v.), ~s)

1 [nat.] hoek van een vrij zwevende magneetnaald met het vlak van de horizon

2 hoek die het baanvlak van een hemellichaam maakt met ecliptica

3 geneigdheid, genegenheid => neiging

Oftewel, een hellingshoek detector. B)

14ec.jpg

29yy.jpg

Link naar reactie
Dit ding? Een inclinatie-indicator.... :)

in·cli·na·tie (de ~ (v.), ~s)

1 [nat.] hoek van een vrij zwevende magneetnaald met het vlak van de horizon

2 hoek die het baanvlak van een hemellichaam maakt met ecliptica

3 geneigdheid, genegenheid => neiging

Oftewel, een hellingshoek detector. :rolleyes:

14ec.jpg

29yy.jpg

Precies deze zit er bij mij ook in B)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.