Ga naar inhoud

Geld overmaken naar Amerika


Aanbevolen berichten

Dus....mooi een PayPal account aangemaakt, geld proberen te storten op die account....mmhmhm...probleem. Ik dacht, ga nu geen gekke dingen uithalen, rij even naar de bank. "PayPal? Wat is dat meneer????" Zucht......

Twee collega's verder:

"PayPal wordt niet meer ondersteund meneer, wij gebruiken nu E-wallet, maar dat is ook afgeschaft, medio 2005 komt er een nieuw systeem op de markt genaamd Ideal."

Dit is dus eigenlijk onzin, want die hele bank heeft in principe niks te maken met PayPal. Ik moet gewoon geld overmaken op die account. Maar ja...

Vraagstelling:

Weet iemand of ik via de abn-amro geld krijg gestort op die account.

OF

Zijn er nog alternatieven. Ik neem aan dat wanneer ik hem om het rekeningnummer vraag, dat dat dan geen probleem zou mogen zijn.

Alvast bedankt.

Link naar reactie
  • Reacties 13
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Jawel, maar er moet dus geld van die cc (wat eigenlijk gewoon een bankrekening is) op PayPal.

Paypal zal (als je je CC gegevens invuld) automatisch de benodigde hoeveelheid geld van je CC afhalen indien je geen bedrag op de Paypal rekening hebt staan :m:

Geld storten kan als je iemand jouw betaald, dit geld blijft dus op de Paypal account staan (na aftrek kosten). Wil je dat op je bank storten, dan komen er ook kosten bij! Ebay verdient dus zijn geld met Paypal :m:

(E-wallet? :schater: )

Verder zou ik NOOIT anders dan met een Secure server CC of Paypal geld overmaken naar USA, dus geen Western Union ofzo :m:

Link naar reactie

Dat Paypal je CC gegevens heeft is inderdaad het mooie van het systeem. Je hoeft zo niet op allerlei 'vage' sites je hele CC gegevens in te vullen en het is zo dus een stuk veiliger.

Daarom wel opgepast: iemand die je Paypal gegevens heeft, heeft dan ook meteen je CC gegevens en kan hem zo leegtrekken. Er doen nu diverse mailtjes de ronde die je op heel slinkse wijze naar website lokken om zogenaamd je Paypal gegevens te 'verifieren'. Als je daar het boeltje invult ben je de klos.

Let daarom op het kleine gele slotje onderin de balk van bv Internet Explorer. Dat moet bij de echte paypal site er staan.

Link naar reactie

Ik heb ook sinds deze week een paypal account en ja hoor een dag later hoor je dat ze een systeem hebben gehackt waarin miljoenen creditcardgegevens van over de hele wereld staan, pf geen paypal servertje geloof ik.

Ik heb met UWF een paypal betaling gedaan nu nog afwachten of ik ook wat binnenkrijg.

André

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.