Ga naar inhoud

Nieuwe europa kaart 2022-2


Schaef

Aanbevolen berichten

Nieuwe europa kaart 2022-2

De nieuwe update voor de navi is uitgekomen 2022-2 te downloaden via de BMW Download Manager.

Je hebt wel een stick nodig van 64GB.

 

Deze update gaat niet automatisch, dat is alleen voor de kaarten Nederland, België en Luxemburg.

Link naar reactie
  • 8 maanden later...
  • Reacties 2
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

og trouwens, ik weet niet of er mensen zijn die hetzelfde meemaakten maar...ik kreeg bericht dat mn dienste abo afliep en heb toen een tweetal verlengd voor eeuh 180eu? en wat denk je??? een maand of twee later kwam bmw met een kortingsactie op die diensten..ik had verdomme net verlengd en tja ze leien toen af en niet precies in de actieperiode..

ik een bericht naar de klantenservice gestuurd..ik werd teruggebeld en gemaild. strekking van t verhaal : jaa jammer man kunnen we niks meer aan doen je hebt te lang geleden al verlengd om alsnog aanspraak te maken op die korting enne tja wij bepalen dat niet ,die datum.

 

ik heb georiberd uit te leggen dat als zij iets willen doen ze of alle abo,s in dezelfde maand moeten laten aflopen en dan ook die actie in die maand doen of het hele jaar door die actie laten gelden , dit is gewoon niet eerlijk

maar goed je kunt lullen als brugman maar iets eraan doen kunnen ze niet.

 

ik heb wel heel nadrukkelijk gevraagd of ze dan tenminste diegenen die over dit soort acties gaan uit te leggen dat dit gewoon K geregeld is ,maar of dat helpt???

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.