Ga naar inhoud

z3 coupe...


napoje

Aanbevolen berichten

:angry:

70846.jpg

mercslk44_t040903g0-9632_38615.jpg

Our Teutonic connection points us toward AutoBild’s coverage of a new Mercedes SLT shooting brake, expected to be launched in early 2007. The coupe-wagon, shown from AutoBild’s digital imagination (a stark reminder of BMW’s M-Coupe, for good or ill) will be based on the latest SLK roadster and feature Merc’s seven-speed autobox with Speedshift. No word on whether the US will see a version, though the company expects to sell approximately 5,000 per year in Europe. [Click through for specs.] Many thanks to Daniel for the tip.

Hier zal Ivo wel weer blij mee zijn :lmao:

Link naar reactie
  • Reacties 15
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

de laatste tijd? Vanaf de jaren 80 al geen mooie Mercedes meer gezien.....

zo geweldig vond ik BMW vroeger ook niet qua design. de nieuwe lijn wel. ik bedoel: vind je onderstaand nou een spectaculaire auto? zeker gezien zijn prijs? ik val zowat inslaap bij die aanblik.

bmw_540i2.jpg

Link naar reactie

nee, ik had in eerste instantie de zelfde zin voor BMW willen typen. Maar ik dacht dat ik dan ruzie zou krijgen hier. Ik vind met uitzondering van de Z3, Z8 en de op 1 na laatste 7 serie geen enkele BMW van de laatste 15 jaar mooi. De laatste mooie BMW's vond ik de e30 en de 635. hoewel ik de e46 cabrio ook nog best aardig vind. Maar dat is er mis gegaan met al die nieuwe ontwerpen, vind ik. Ze wilden niet meer saai en sloegen vervolgens de plank mis... :)

Link naar reactie
nee, ik had in eerste instantie de zelfde zin voor BMW willen typen. Maar ik dacht dat ik dan ruzie zou krijgen hier. Ik vind met uitzondering van de Z3, Z8 en de op 1 na laatste 7 serie geen enkele BMW van de laatste 15 jaar mooi. De laatste mooie BMW's vond ik de e30 en de 635. hoewel ik de e46 cabrio ook nog best aardig vind. Maar dat is er mis gegaan met al die nieuwe ontwerpen, vind ik. Ze wilden niet meer saai en sloegen vervolgens de plank mis... :)

beter iets uitgesprokene dan dat conservative. anders kan je ook wel een toyota kopen.

Link naar reactie
nee, ik had in eerste instantie de zelfde zin voor BMW willen typen. Maar ik dacht dat ik dan ruzie zou krijgen hier. Ik vind met uitzondering van de Z3, Z8 en de op 1 na laatste 7 serie geen enkele BMW van de laatste 15 jaar mooi. De laatste mooie BMW's vond ik de e30 en de 635. hoewel ik de e46 cabrio ook nog best aardig vind. Maar dat is er mis gegaan met al die nieuwe ontwerpen, vind ik. Ze wilden niet meer saai en sloegen vervolgens de plank mis... :)

beter iets uitgesprokene dan dat conservative. anders kan je ook wel een toyota kopen.

Dat doen dus ook een hoop mensen....die geen smaak hebben. (sorry hoor)

Nou ja, ieder z'n ding, ik vind het niet mooi, die nieuwe lijn.

Link naar reactie

Ik moet bekennen dat ik eigenlijk elke BMW wel supermooi vind. ^_^

Uitzonderingen zijn voor mij: de laatste compact en de X3. Slechte reclame voor het merk. ^_^

Dat ieder nieuw model erg wennen is kan ik niet ontkennen.

BMW ...... rijden zoals rijden bedoelt is. :lmao: :lmao: :lmao: :D

Link naar reactie
Ik vind de nieuwe 5 prima te pruimen. In het begin moest ik erg wennen, maar nu vind ik hem gewoon erg fraai.  ^_^

5serie4oc.jpg

De enige BMW taxi rijd op de Nürburgring....

[Oh ja.......ook nog een blauwe in Limboland, voor verwende klanten...]

SchnitZer rules......obvious....

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.