Ga naar inhoud

DJ Leonardo's leer afwijking


DJLeonardo

Aanbevolen berichten

goed... sukkels dus bij van der Plas.... :)

Toch maar eens kijken of d'r misschien een student is die een customjob kan doen.... :)

Mwah, of jezelf van de domme houden, en wat doorvragen. Misschien matst hij je en krijg je het boeltje voor die prijs.

(is bij een BMW dealer wel errrug onwaarschijnlijk maar je weet nooit)..

Ik speelde ook al met die gedachte. Ik zag mezelf al naar de dealer gaan om het boeltje op te halen, en hooglijk verbaasd te spelen dat het toch vinyl blijkt te zijn :huh::( "Nou, zorg maar dat ik leer krijg voor die prijs"... :D

:mellow: denk het niet....

Link naar reactie
  • Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Nou, toch nog maar even gebeld.

"Nou d'r staat hier toch echt leer hoor meneer"

Ik denk dat ik het maar ga doen :D

maak ff een apart topicje, DJ :)

:D

Link naar reactie
Voor kunstof ben je idd ongeveer €350, kwijt voor beide koepels. De prijzen kloppen wel, zo kost een middenconsole (opbergvak) van leer €1200,- nieuw. Kon ik tweede hands krijgen voor €600,-. :D

Snap je nu waarom ik zo blij ben met mijn extended leather? :)

Bedoel jij hier de z.g. tunnelbak? Dus de behuizing onder de handrem. Dus niet de zij panelen van de middenconsole.

Link naar reactie
Voor kunstof ben je idd ongeveer €350, kwijt voor beide koepels. De prijzen kloppen wel, zo kost een middenconsole (opbergvak) van leer €1200,- nieuw. Kon ik tweede hands krijgen voor €600,-.  :D

Snap je nu waarom ik zo blij ben met mijn extended leather?  :D

Bedoel jij hier de z.g. tunnelbak? Dus de behuizing onder de handrem. Dus niet de zij panelen van de middenconsole.

Precies die ja. Bij de :) is dit deel van leder, bij de normale Z's alleen in kunststof leverbaar.

Het kunststof komt €200,-

Het leder komt €1445,- exclusief asbak, woehoe!!!! :D

En uiteraard excl. de zij-paneeltjes, die komen:

leder €255,- per stuk

kunststof €53,- per stuk

Link naar reactie
Gast Gast_willem
Ja, dat is dus het punt. Ik kan er niet goed wijs uit. Als ik op deze site kijk.

De stoelen lijken me deze kleur te zijn:

interior_beige_black.jpg

maar ik heb een volledig beige interieur. Zoals op de volgende foto, alleen lijkt de kleur van het vinyl hier weer te licht. En klopt het nou dat er 2 soorten beige zijn? :D

interior_beige_beige_Z.jpg

Apart dashboardkastje.... nog nooit gezien. Wie wel ?

Link naar reactie
  • 2 maanden later...

Ik bedoelde dat voor als je de goede kleur leer niet zou kunnen krijgen en na verloop van tijd veranderd de leerkleur altijd een beetje dus nieuw tegenover oud leer zou kleurverschil kunnen geven.

dus de kleur van je bestaande leer laten scannen en dan laten spuiten geeft geen kleurverschil.:lol:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.