Ga naar inhoud

Android navi voor E89


PVe

Aanbevolen berichten

Android navi voor E89

Voor wie interesse heeft, Van het ZPOST forum een discussie over een alternatief navi oplossing obv een Android unit.

Deze vervangt het klapscherm dmv een on-dash oplossing en meteen een 10 inch scherm mer nieuwe IDRIVE software.

 

 

 

image.thumb.png.8641c7a3d5a6dc28a105b23c4131a862.png

Zie ook de post op: https://e89.zpost.com/forums/showthread.php?t=1558926&page=2

 

 

 

Link naar reactie
  • 3 jaren later...

Ik ben sinds kort in het bezit van een BMW Z4, E89 uit 2014. Deze is voorzien van de navigatie met klapscherm. Echter niet met de mogelijkheid om muziek te streamen via de telefoon. Telefoon kan wel verbonden worden om te bellen, maar niet om te streamen. Na wat gezoek op internet begrijp ik dat dat te maken heeft met het al dan niet aanwezig zijn van een combox. Vorige eigenaar zal dat niet interessant gevonden hebben.

Nu op zoek naar andere mogelijkheden. Optie is een Android scherm, maar dan vervalt het orginele klapscherm wat ik juist wel weer leuk vind. Is er ook een mogelijkheid om over te stappen naar een Android scherm met behoud van het klapscherm???

Link naar reactie
  • 4 weken later...
  • 1 jaar later...

€245,13  30%OFF | Road Top Wireless CarPlay for BMW Z4 E89 2009-2018, with Android Auto Mirror Link AirPlay Camera View USB Car Play Function
https://a.aliexpress.com/_m0mpBQo

 

Makkelijk zelf te doen, ongeveer 2 uurtjes als je het netjes wilt doen. Combox boven de handschoenenkastje wegwerken.

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Ik laat hem vrijdag inbouwen  je behoud je eigen scherm en bediening via de i-drive of via oproepknop op je stuur werkt draadloos en het kastje wordt helemaal weggewerkt achter je dashoard

Ik heb nu de alleen de orginele BMW apple carplay maar ik wil de android auto erbij.

 

Met deze module heb je beide en kan je zelf kiezen

  • Like 1
Link naar reactie
  • Administrator
Op 20/01/2024 om 20:48, maRRco zei:

Ik laat hem vrijdag inbouwen  je behoud je eigen scherm en bediening via de i-drive of via oproepknop op je stuur werkt draadloos en het kastje wordt helemaal weggewerkt achter je dashoard

Ik heb nu de alleen de orginele BMW apple carplay maar ik wil de android auto erbij.

 

Met deze module heb je beide en kan je zelf kiezen

Marco, laat even weten hoe het gegaan is en of het bevalt?

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Ik heb er nog weinig mee gereden om te testen, flitsmeister werkt goed, ik moet mra nog uittesten maar die zal het ook wel goed functioneren.

Van het kastje is niets te zien werkt draadloos en bediening via de idrive knop ik heb alleen android geactiveerd maar apple kan ook of beide als je wil

 

  • Thanks 1
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.