Ga naar inhoud

vaak te koop


Gast Gast_Matthijs

Aanbevolen berichten

Gast Gast_Matthijs

Hallo,

Ik ben misschien van plan om een Z3 te kopen. Maar aangezien je

deze auto's erg weining ziet valt het me op dat er relatief erg veel te koop staan,

marktplaats etc.

Waarom is dat eigenlijk zo?...is het onderhoud van deze auto extreem duur............, of is er een andere rede?

En de auto die ik op het ook heb is een z3 1.9 m uit 2000. Ik weet de nieuwprijs hier nietvan...ik schat rond de 38000 euro. Het is een schade auto uit belgië.

Weet iemand wat de bpm kost voor een schadeauto uit belgie, of waar ik dat kan vinden??

Alsvast bedankt,

Matthijs

Link naar reactie
  • Reacties 2
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Een Z3 koop je natuurlijk niet voor het dagelijks gebruik(paar uitzonderingen daar gelaten). De meesten rijden er een rondje mee in het weekend, en door de weeks staat hij wat in de garage stof te vergaren. Dit is voor veel mensen tegenwoordig gewoon onbetaalbaar. Mijn verklaring. :fiew:

Met die prijs zit je trouwens aardig in de goede richting, ligt er een beetje aan hoe de auto is aangekleed.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.