Ga naar inhoud

vaak te koop


Gast Gast_Matthijs

Aanbevolen berichten

Gast Gast_Matthijs

Hallo,

Ik ben misschien van plan om een Z3 te kopen. Maar aangezien je

deze auto's erg weining ziet valt het me op dat er relatief erg veel te koop staan,

marktplaats etc.

Waarom is dat eigenlijk zo?...is het onderhoud van deze auto extreem duur............, of is er een andere rede?

En de auto die ik op het ook heb is een z3 1.9 m uit 2000. Ik weet de nieuwprijs hier nietvan...ik schat rond de 38000 euro. Het is een schade auto uit belgië.

Weet iemand wat de bpm kost voor een schadeauto uit belgie, of waar ik dat kan vinden??

Alsvast bedankt,

Matthijs

Link naar reactie
  • Reacties 16
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Schadeauto is niet zo handig als deze tenminste niet verholpen is, je moet de auto nm laten keuren door de RDW en als ie niet rijd/verkeersveilig is zal dat moeilijk gaan :fiew:

BPM rekentools vind je op het www. gewoon ff googlen.

Link naar reactie

€7000 euro is een hoop geld moet de BPM eroverheen keuringen schadeherstel word een dure ZZZ :fiew:

Link naar reactie

Veel Z3's worden gebruikt als 2e of 3e auto, daarom zie je ze niet zo vaak. Verder worden er rond deze tijd altijd veel verkocht, het is nu het seizoen.

Tenslotte worden de Z3tjes wat ouder, dus misschien kopen veel 1e eigenaren nu wat anders (Z4 of een andere midlifecrisis vehikel) :schater:

Link naar reactie
Gast Gast_navigator
Kijk anders hier tussen de €8800 en mer heb je een schadevrije :fiew:

Volgens mij kijk je ook beter in Duitsland : meer keuze, betere prijzen en vaak meer garanties.

Een schadegeval is enkel leuk en interessant als je er zelf veel aan kan doen.

Link naar reactie

Ja, behoed jezelf in godsnaam voor zo'n fout. Iedereen met een beetje verstand van auto's zegt: Koop een auto het liefst in de staat waarin je hem wil hebben. Dat is ALTIJD het goedkoopst. Dat betekent dus:

-Een motor waar je tevreden mee bent. Motor tunen met BMW's is niet erg rendabel)

-Kleur en uitrusting in jouw smaak. (uitrusting tunen is ALTIJD duurder)

-kilometerstand waar je nog even mee vooruit kan.

-Zeker GEEN schade. tenzij het een model is wat zeldzaam is en je zelf een garage met brug hebt, 4 rechterhanden en een monteursopleiding. (en heeeel veel tijd) :blush:

Heb geduld en neem even de tijd om het forum door te spitten. Dat gaat je heel veel geld en teleurstelling schelen.

Link naar reactie
Ja, behoed jezelf in godsnaam voor zo'n fout. Iedereen met een beetje verstand van auto's zegt: Koop een auto het liefst in de staat waarin je hem wil hebben. Dat is ALTIJD het goedkoopst. Dat betekent dus:

-Een motor waar je tevreden mee bent. Motor tunen met BMW's is niet erg rendabel)

-Kleur en uitrusting in jouw smaak. (uitrusting tunen is ALTIJD duurder)

-kilometerstand waar je nog even mee vooruit kan.

-Zeker GEEN schade. tenzij het een model is wat zeldzaam is en je zelf een garage met brug hebt, 4 rechterhanden en een monteursopleiding. (en heeeel veel tijd) :blush:

Heb geduld en neem even de tijd om het forum door te spitten. Dat gaat je heel veel geld en teleurstelling schelen.

Hier sluit ik mij helemaal bij aan. (Al zullen er altijd wel dingen aan een auto mankeren.)

Er is momenteel keuze genoeg en de prijzen zijn (relatief) laag.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.