Ga naar inhoud

Hoe doe ik dit?


Tuur

Aanbevolen berichten

Beste forumleden,

Aan de binnenzijde van de watergoten van de coupe, onderaan, boven de achterlichten (zo dat is eruit, onder het mom een plaatje zegt meer dan 1000 woorden), zitten links en rechts 2 zwarte plastic/rubberen afdekplaatjes. Deze zitten aan de binnenzijde vast met m6 moertjes. Vraag is hoe kom ik hierbij? Via onderzijde na verwijdering achterlicht? of via binnenkant na verwijdering binnebekleding? Kortom hoe zit dit in elkaar.

Wellcht nog een domme vraag, is er een handboek in de handel waar alles in staat? :D

Link naar reactie
  • Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Nee die bedoel ik niet, da's om de klep te stellen. Wat is bedoel is:

Als je de achterklep bij de qpe opendoet en naar je achterlichten kijkt, zie je aan de binnen zijde, net boven de achterlichten links en recht 2 zwarte rubber afdekplaatjes zitten (naast de punten waar de rubbersteuntjes van de achterklep komen als de klep dicht is). Dat bedoel ik (Gamma).

Link naar reactie

Nee de linkerkant zit los, dus daar moet een moertje op. Ik zal het nog eens uitleggen (ik weet niet hoe ik een foto moet uploaden).

Als je de achterklep van een qpe opent, zie je links en recht 2 waterafvoergoten (daar waar tevens de zuigers van je achterklep in vallen bij gesloten achterklep. Als je nu langs deze watergoten naar beneden gaat (in de opstaande rand), zie je onderaan, links en rechts een zwarte afdekplaat, ongeveer 5cm hoog en 15cm lang. Het maakt dus onderdeel uit van de carosserie.

Link naar reactie

Ha, Tuur

Ben nog een keer mijn garage ingelopen en ik zag elk deel je bedoelde, zit boven het achterlicht. Moet je toch bij kunnen komen als je via de binnenkant het achterlicht los maakt lijkt me.

Anders gewoon een stukje goede dubbelzijdige tape ertussen, dat doet ook wonderen.

Groeten maarten

Link naar reactie
Het is dat ik geen QP bezit, maar hier kon ik je moeilijk op verslaan. B)

Ben ik ook nog een blok met Sumo omgeweest ;) :schater:

Link naar reactie
heeee die Maarten B)

Inderdaad: fotooooooooo ;)

ha die Ivo,

Ja, maarten is weer present, druk druk je kent dat wel.....

snap nu denk ik wat tuur bedoelde, volgens mij is dat niet wat jij op de foto hebt Huub, maar ook ik kan het mis hebben.

Zit volgens mij links boven het linker achterlicht in de afwateringsgoot dat stuk plastic??

Link naar reactie

Nou, een held met uploaden van foto's ben ik niet (hij staat nu op klaaz.net), maar dat wat Huub laat zien gaat het om. Met dubbelzijdig plakband komt het uiteindelijk weer los. Dus wil ik het via de "officiele" manier doen. Nu we weten waar het zit, hoe kom je erbij?

Link naar reactie

ff on topic (tsss) ;

Ik denk dat je onderlangs moet. Dus achter de achterbumpe langs en dan pielen :huh:

Of via de wielkast, maar dan moet je veel loshalen :blush:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.