Ga naar inhoud

uitlezen fout codes


Dobbels

Aanbevolen berichten

uitlezen fout codes

Hoi ,heb mij vandaag uitlees toestel gekocht Maxi San MS509.

Heb mij tussen stuk gekocht voor bmw,nu ik wil de stekker proberen ,maar die past er niet,langs de kant van het rem vloeistof potje.

Nu zie ik ook stekker zitten langs de langs de overkant,,en die past wel. ,probleem opgelost.

Mijn vraag is juist voor wat dient die andere dan naast het rem potje.

 

Groeten Mike.

Link naar reactie
  • Reacties 4
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

dat is jammer, want dan konden we het beter begrijpen met het zien van.

 

opzich is een foto plaatsen op dit forum niet zo moeilijk (of hij moet heel groot zijn, maar dan kan je die qua MB verkleinen) je kan een foto vanaf je pc/mobiel uploaden naast die paperclip onderin het typ-veld, daar zie je "kies bestanden" als je daarop klikt kun je bij je foto's en of je kan je foto's naar het typ-veld 'slepen' en loslaten.

 

wie weet lukt het je 🙂   

Link naar reactie

Die "potjes" tussen het remvloeistofreservoir en de zekeringenkast moet je zeker niet opendraaien. Al helemaal niet met de accu nog aangesloten; je kan nu allerlei ongein gekregen hebben omdat diverse modules mogelijk losgekoppeld zijn geweest met stroom op het systeem.

Dat zijn een soort slagader verbindingen van de electra; die hebben niks te maken met de OBD poort.

Je zal gemerkt hebben dat de OBD poort een stuk makkelijker open ging (omdat ie daar ook voor gemaakt is)

aangepast door DutchSpace
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.