Ga naar inhoud

Schrapend geluid bij nemen drempels


AmigoZ4

Aanbevolen berichten

Schrapend geluid bij nemen drempels

Beste mede forummers,

 

Sinds kort heeft mijn Z4 last van een schrapend (het lijkt net of er even iets aanloopt) geluid rechtsvoor bij het nemen van drempels of wanneer er wat grotere kuilen/dwarsrichels in de weg voorkomen.

 

Helaas lukt het mij niet de velg te verwijderen. Slotbout krijg ik niet los. Kan er met mijn gereedschappen niet genoeg kracht op zetten. Moersleutel schiet er dan af met velgschade tot gevolg. 

 

Ik ben van plan om op korte termijn langs Ruud te rijden maar zijn er hier al mensen die het schrapende geluid herkennen en kunnen aangeven wat het euvel zou kunnen veroorzaken?

 

Bij voorbaat dank.

 

Groet,

 

AmigoZ4

Link naar reactie

^^ beste lightning 87,

 

Dank voor je reactie.

Wel opgekrikt maar eigenlijk rondom ophanging niets kunnen ontdekken. Geluid komt ook echts rechtsvoor vandaan. Indien het de onderplaat is zou ik soms ook geluid aan de linkerkant verwachten.

 

Dank voor het meedenken...ga voor de zekerheid dit weekend, mits tijd (i.v.m. inter classics te Maastricht **TIP***) de auto nogeens opkrikken.

 

Groet,

 

AmigoZ4

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.