Ga naar inhoud

Rook in koffer ruimte


Dobbels

Aanbevolen berichten

Rook in koffer ruimte

Hoi,

Vandaag kwam ik van zeeland,en er kwam rook binnen,ge stop en en zag dat het uit de koffer ruimte kwam,tapijt weg gedaan langs de linker kant en zag de draad bundel roken ,het waren van die heel fijne draden.

Als ik ze volg lopen die naar de koffer deksel,moet zeggen mijn centrale deur vergrendeling die werkt toen al niet.

Kan iemand mij zeggen ,wat de oorzaak zou  zijn,of al eens meegemaakt.

Ga morgen eens de draad bundel van mekaar doen en ze weer solderen,en na kijken,het zijn van die fijne draadjes.

Alvast bedankt.

 

Groeten Mike.

Link naar reactie
  • Reacties 2
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Probleem is vaak door het openen en dicht doen van de kofferklep gaan door het knikken van de draden deze kapot  ,

Of de mantel van de draden scheurt zodat je sluiting krijgt dit is een veel voor komend probleem zie maar elders in de topics waar dit instaat.

Op ebay. de . zijn er reparatie stukjes te koop voor zo'n 30 euro .

Reparatursatz, Kabelsatz EXPERT KITS + Fahrzeugheckklappe BMW Z3 E36

KABELBAUM REPARATUR-SATZ HECKKLAPPE für BMW Z3 Coupe (E36)

aangepast door Mark1bn7
ebay regels ingevoegd
Link naar reactie

Bedankt,

Heb het gevonden,ga de draden vervangen van kofferdeksel tot aan de bundel draden die op de bodem liggen ,want daar zijn ze ook samen gesmolten.

Leuk werkje voor paar avonden.

 

Bedankt Alvast.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.