Ga naar inhoud

Sleutel defect of zit het in de auto?


HenryZ3

Aanbevolen berichten

Sleutel defect of zit het in de auto?

Al sinds aanschaf kan ik niet met de sleutel op afstand de centrale vergrendeling eraf krijgen. Batterij vervangen, maar dat hielp ook niet. Toen even naar de dealer geweest, die raadde een nieuwe sleutel aan, €200, Dus niet.

Toen maar eens gaan zoeken of er andere opties zijn. Punt is nu dat ik niet weet hoe de sleutel hoort te reageren als ik op een knop druk. Op dit moment, als ik druk (maakt niet uit welke knop) dan knippert het lampje op de steutel eerst 2x en dan begin ie snel te knipperen. Is dat goed?

 

Zo ja, dan zou de sleutel wellicht niet het probleem zijn. Ik heb elders op dit forum een methode gevonden om de sleutel in te leren. In de auto met de deuren op slot, Sleutel naar stand 1 (ik neem aan dat dat de stand is voor dat ie op contact staat) en snel terug en sleutel uit het contact.. Dan 15 seconden op unlock (de knop met de pijl neem ik aan) en binnen die 15 seconden 3x snel achter elkaar op Lock drukken. De sleutel reageert door een keer of zes achter elkaar te knipperen. Dat doet me denken dat de sleutel het wel doet, maar dat het aan de auto ligt. Ook een methode die er op lijkt van dit forum geprobeerd, werkt ook niet.

 

Wat nu? Iemand suggesties?

Link naar reactie
  • Reacties 8
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

alleen in de eerste 2 zit een printplaat met transponder deze moet contact maken met je EwS ,deze hoor je klikken als je de sleutel omdraait in je contactslot.Verder gaat mijn kennis ook niet ben ook nog bezig een nieuwe sleutel in te leren anders even een belletje naar ruud in reeuwijk.

Link naar reactie

Onder het stuur achter de beschermplaat onder het dashboard

How to find and remove the EWS security module in your BMW

Als je deze link op google zet kom je bij dit filmpje en nog meer info

aangepast door Mark1bn7
you tube film
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.