Ga naar inhoud

BMW business RDS en Reverse RDS met line-in aansluitingen


Aanbevolen berichten

L.S.

ik heb laatst een paar oude radios' opgeknapt. Mijn broer heeft een tijd lang deze dingen verzameld maar deed er verder niks mee en ik kan knutselen.

Twee daarvan heb ik voorzien van een Line-in; een Business RDS en een Reverse RDS. Ik heb ze laatst op marktplaats gezet voor de hoofdprijs (want er zit liefde in en het is smartegeld want ik heb mijn pols verbrand tijdens het solderen) maar bedacht me net dat ik dat hier ook mag pluggen als donateur :cool:.

Als je de advertenties hier vind (codewoord; zeg dat je Snikkers lekker vind), dan gaat er een forumkorting op van 25,- Als de radio aantoonbaar in een Z3 terecht komt, van een forumlid dat minstens 300 berichten op zijn of haar naam heeft, dan is de korting 50,- :) (de korting schaalt niet verder op met het aantal berichten natuurlijk...)

Ik heb ook nog een extra volledig originele werkende Business RDS cassette radio liggen; daar kan ik het line-in truukje ook op doen als je wilt maar die laat ik voorlopig nog even onaangeroerd.

http://link.marktplaats.nl/m1156271915

http://link.marktplaats.nl/m1156251751

gr,

DutchSpace

Link naar reactie
  • Reacties 10
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Maar die heb je er dan ergens los bijhangen neem ik aan? Ik gebruik zoiets in mijn werk om draadloos met een professionele camera of mixer verbonden te zijn maar die zet zichzelf uit als er even geen signaal is. Dan moet ik weer even 6 tellen de knop ingedrukt houden om opnieuw verbinding te krijgen.

Link naar reactie

inderdaad, die ligt apart en krijgt zijn stroom van een USB-powerpack om geen aardlus brom te krijgen. Als ik die zou inbouwen, dan moet ik een ontstoorfilter erbij doen of het signal via optocoupler voeren of iets dergelijks... too much hassle :-)

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.