Ga naar inhoud

Connected drive


Aanbevolen berichten

Hoewel mijn vraag direct betrekking heeft op mijn F06 (6-serie) heeft mijn vraag ook betrekking op de E89.

 

Heeft er iemand ervaring met het achteraf inbouwen van een zgn. Combox in een BMW voor het activeren van Connected Drive?

 

Hiermee kun je van afstand met de auto communiceren en krijg je allerlei nieuwe functies in je auto.

Alle nieuwe BMW worden daar thans standaard mee uitgerust en kun je een abonnement nemen op extra diensten.

Voor modellen van voor 2014 zit deze Combox er lang niet altijd in vervalt dus de mogelijkheid voor Connected Drive.

Volgens BMW is alles mogelijk om achteraf in te bouwen, maar zijn de kosten zeer hoog. Ik ben benieuwd of dat voor minder kan via de wondere wereld van dit Forum.

Bij voorbaat dank.

Link naar reactie

Of dit via het forum gaat denk ik niet maar er zijn diverse gasten op t www te vinden die achteraf dingen inbouwen, je kunt ook bestellen bij Bimmertech of dergelijke en dan op afstand laten coderen...

 

Je kunt het ook even vragen bij die gast in volendam, die kon ook alles wat de dealer kan zei hij (aardige goser)

info@bmw-service.org

 

Mail m gewoon even!

  • Like 1
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.