Ga naar inhoud

originele Z3 koffer


Aanbevolen berichten

Ik zoek een originele Z3 koffer voor op het kofferrekje. Weet iemand waar ik zo'n koffer kan kopen (naast de BMW dealer) en wellicht een fotootje van zo'n koffer kan downloaden ? Ik heb namelijk geen flauw idee hoe die koffer er uit ziet.

b.v.d.

Frank

Link naar reactie
  • Reacties 9
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Dat rekje vind ik mooier andersom

gr Ralph

Ja dat vind ik eigenlijk ook logischer: alleen zelfs op de montageaanwijzing (ik heb er vandaag een gekocht) staat ie net zoals op deze foto. Ik moet er nog even over denken hoe ik hem er op ga zetten (is ook weer zo andersom te zetten)

Link naar reactie

dank voor je tip: ik heb ook een z3 van 1996 en heb vandaag een zwart kofferrekje gekocht. Chrome is niet meer leverbaar (ze zeggen dat die uit het assortiment is genomen vanwege overmatig roesten). maakt niet uit, de auto is ook zwart en een zwart rekje staat wel netjes. Ik vind de omgekeerde montage veel logischer omdat dan de koffer wordt tegengehouden door de opstaande rand.

Link naar reactie

Er is wel een risico als je een frontale botsing krijgt.

dan is het nog maar de vraag of het koffer blijft zitten met opstaande rand naar voren.

Zonder koffer ziet het echter strakker uit

gr Ralph

Link naar reactie

Je hoeft niet frontaal te botsen: de opstaande rand is bedoeld om de grootste kracht op te vangen en ervoor te zorgen dat je het geval niet in je nek krijgt bij remmen. En ik weet dat er :m: -makkers zijn die denken/weten dat ze het krachtenspel kunnen omkeren ;) .

Michiel.

Link naar reactie

Ik vind het kofferrekje van Piet wel erg stoer. Stoerder dan het standaard BMW-rekje. Het viel me op tijdens de meeting. Blijkt een Amerikaans rekje te zijn, zoals Piet vermeldt. Voor foto: zie Members Gallery > Piet, uiteraard.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.