Ga naar inhoud

Koplamp z3 demonteren


marcel.verheijen

Aanbevolen berichten

Wie kan mij vertellen hoe ik een koplamp kan demonteren. De achterkant van mijn lamp is door verschuiven van de bumper gebroken bij het bevestigingspunt.

 

Ik heb nu twee delen beschikbaar:

1. oude lamp met goed glas en lampen, maar slechte achterkant;

2. vervanging met slecht glas en lampen, maar goede achterkant.

 

Groet,

Link naar reactie
  • Reacties 7
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • 1 maand later...

Antwoord is: makkelijkste manier is met een sleutel 8 (schroevendraaier-uitvoering) 4 schroeven losmaken. Stekker los en lamp naar voren. Knipperlicht losmaken en vervangen.

Terugplaatsen, in omgekeerde volgorde, waarbij je de onderste schroeven het beste met een dun draadje vasthoudt, terwijl de schroef geklemd in de dop.

Link naar reactie

Begrijp het niet goed. Je vraagt om een oplossing; die wordt gegeven en je komt nu zelf met de oplossing die heel anders is. Lijmen of schroeven dat is een heel andere actie en zoals je het nu zelf beschrijft lijkt het mij wel minstens zo simpel. Geen lijm die los moet, maar gewoon schroefjes los/vast?

Link naar reactie

Het demonterendeel miste ik nog. Dus dacht dat er even bij te zetten, mocht iemand ooit nog eens een lamp willen vervangen of zo.

 

Inmiddels ook een goeie rechter complete gevonden (eigenlijk rechts én links, dus 1 teveel).

 

Hou over een linker complete die helemaal heel is en een rechter met een gebroken bevestings-oog.

 

Item kan wat mij betreft dicht (valt niet veel meer over te zeggen.

 

Groet en bedankt voor de reacties

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.