Ga naar inhoud

Z3M roadster kenteken register gespot MNZ3M


MNZ3M

Aanbevolen berichten

Naar aanleiding van vragen over mijn Kenteken lijstje Z3M roadster kenteken register gespot 

hierbij.

abebe , emi 

 

P.S het is voor mij een levend document heb je aanvullende  info over een jou auto Z3M roadster  een ontbrekend kenteken of foto  laat het me weten en ik kan ik mijn lijstje aanvullen completeren met bv juiste fabriekskleuren.

 

Ook staat in het lijstje een datum eerste toelating (met achterliggend  17 jaar ,maand dag enz deze is gerelateerd aan datum opzet van dat lijstje en dus niet actueel)

 

Ik zal trachten ook voor de Z3M coupe ook gaande weg zo'n lijstje opzetten en aanvullen

 

Voor de liefhebbers

 

Ad

Z3M roadster kenteken register gespot MNZ3M 25-10-2016.pdf

  • Like 1
Link naar reactie

Het lijstje wordt als ik info of een auto tegenkom verder aangevuld,

Ik probeer de dan vermelde gevonden informatie na te trekken en of te vermelden in mijn lijstje ,eventueel een extra kolom  niet alle info is in het gedeelde lijstje vermeld omdat de info niet altijd uniform is. Ook kan natuurlijk de KM stand afwijken tussen stand van melding en of notatie datum. Als het een NL auto is check ik of de de NAP logisch is .Dat gaat natuurlijk niet op voor een IMP auto echter is het dan indicatief een nader onderzoek is dan altijd nodig  .Zijn er boekjes historie enz

Naar goed ik doe het omdat ik het leuk vind en omdat ik vele auto's ooit wel eens heb gezien maar daar nooit iets mee had gedaan .Dit lijstje geeft me overzicht en vult zich in de loop van de tijd van zelf wel verder aan.

Ook met jullie hulp evt.:rolleyes:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.