Ga naar inhoud

Te ruil/Te koop: Rode Z4 M-stoelen


Aanbevolen berichten

Hoi! Al een tijdje op het forum aan het meelezen. Even een korte uitleg waarom m'n eerste post gelijk een advertentie is. Ik ben op zoek naar een Z4 met onder andere de M-stoelen,, die dus schaars zijn. Om het voor mezelf makkelijker te maken heb ik ook m'n ogen open gehouden naar losse M-stoelen, die ik dus nu gevonden heb.

 

En dan nu waar het om gaat, de stoelen: sportstoelen in volgens mij "Traumrot" rood, inclusief de bijpassende deurpanelen. Zoals op de foto's te zien is zijn de stoelen in nette staat. Afkomstig uit een Engelse Z4 uit 2008 (facelift stoelen dus) met 34.000 mijl op de teller (ongeveer 61.000km). Er zit handmatige verstelling op, geen stoelverwarming. De donor auto was geen Z4M, dus geen M logo in de stoelen.

 

Ik ben deze stoelen dus tegen het lijf gelopen, inclusief deurpanelen. Rood is echter niet mijn smaak, ik ben eigenlijk vooral op zoek naar M-stoelen in een bruintint (Sattelbraun/Caramel of Amarone), in een vergelijkbare staat. En het liefst ook met stoelverwarming, al is dat geen echte must. Mocht iemand deze willen ruilen, dan gaat hier absoluut de voorkeur naar uit.

 

Als ik binnen twee weken geen ruiler kan vinden, wil ik ze toch gaan verkopen om m'n ogen open te houden voor een andere setje of voor de nieuwe Z4 zelf :) Als iemand een bod wil doen, graag. Ik vraag niet een absurde prijs waar ze op het Duitse forum voor geadverteerd staan, maar ze gaan natuurlijk ook niet voor een prikje weg. De stoelen staan momenteel in Eindhoven bij m'n ouders.

 

De foto's, te groot om hier om te uploaden:  https://www.dropbox.com/sh/ri9rzqrclnfk4u7/AADxNcDZ0WZChN3CaWW9T4Cga?dl=0

 

1.jpg

aangepast door Spinazie
Link naar reactie
  • Reacties 4
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.