Ga naar inhoud

Diversen Z3 en Z4


Aanbevolen berichten

Wegens overcompleet aangeboden:

 

Stoel voor een Z4. Deze komt uit een Engelse Z4 uit 2001/2002. Het was oorspronkelijk de bedoeling om deze Engelse bijrijdersstoel over te zetten in mijn Z4, maar dan als bestuurderstoel. De stoel heeft 34.000 mijl in de GB  wagen gezeten. Het leer is onbeschadigd en gaaf. Geen slijtage plekken en de wangen en zitting zijn nog volledig opgevuld. Stoel is zonder problemen over te zetten en de bediening zit dan meteen aan de goede zijde. Je dient alleen de gordel spanner over te zetten.

Prijs €160,-

 

Z3: ivm verkoop het volgende onder de hamer:

 

Originele lakstift (ongebruikt) grijs = paar maanden geleden nieuw aangeschaft. Vraagprijs €5,- Titansilber met. 51 91 0 302 248

 

K&N insert luchtfilter. (ongebruikt), deze past in het originele luchtfilterhuis. Ook een paar maanden oud. Deze is oa geschikt voor een 1.9 118 pk. Op de website van K&N kun je zien waar deze nog meer in past. K&N nr. 33-2733

Prijs €30,-

 

USA sidemarkers nieuw/ongebruikt (origineel). Deze zijn eenvoudig te verwisselen met de witte markers. De oranje sidemarker is tegenwoordig aan de zijkanten van auto's toegestaan. Prijs €35,-  Plug and play inclusief lampjes. nr: 63 14 8389 695 oem.

 

Aluminium afdekplaatjes voor de deurhandels in chromen uitvoering. Ongebruikt in de verpakking. Prijs €20,-

Montage dmv aanwezig dz 3m tape. 4 delig= handel en klink.

 

Het lukt me niet om foto's bij te voegen aangezien deze meer zijn dan de toegestane 4 MB.

 

 

 

 

Link naar reactie
  • Reacties 14
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • 2 weken later...

Nog een aanvulling op de aangeboden accessoires/onderdelen.

 

Tevens te koop bestuurder en passagier stoel. Kleur zwart met stoelverwarming. Stoelen zijn nog gaaf en mooi en komen uit een Z4 uit 2003 met 80.000 km op de klok. . Stoelen worden aangeboden ivm overgaan op electrische verstelling.

 

Prijs: € 250,-

Link naar reactie

De stoelen zijn vanaf het weekend 13/14 augustus beschikbaar. Het lukt me niet om de foto's op de website te plaatsen. De bestanden zijn zwaarder dan de toegestane 4 mb. Als ik je mail adres krijg stuur ik een aantal foto's door op 14 augustus.

Link naar reactie
  • 3 weken later...
  • 2 weken later...

Dank je Jorisjans, welke toch voor de BMW sportstoelen gaat (nog even sparen)

 

prijsaanpassing voor 3 stoelen = 2x bestuurders en 1x passagiersstoel in goede staat, waarvan 2 stuks inclusief (werkende) verwarming.

 

€200,-  af te halen in Almere.

 

Anders gaan ze volgende week op marktplaats.

 

 

 

Link naar reactie
  • 1 maand later...
  • 2 weken later...

Dank je Sander, een Porsche is toch heel wat anders dan een Z4 heb je mogen ervaren.

 

Alleen nog te koop voor een Z3:

 

De USA sidemarkers

 

De nieuwe lakstift

 

Aluminium verchroomde deurgrepen

 

Info, zie volledige beschrijving boven.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.