Ga naar inhoud

Verkocht!Origineel bagagerek met koffer


Aanbevolen berichten

Wij kochten onze Z3 begin vorig jaar met bagagerek en bijbehorende koffer. Alles origineel BMW.

Nou vinden wijzelf de Z3 mooier zonder rek en koffer, dus ik heb deze gedemonteerd en de gaten in de kofferdeksel afgedicht.

 

Omdat het zonde is om het rek en de koffer te laten liggen, wil ik deze graag aanbieden aan iemand die juist wel liefhebber is van het rekje en de koffer. En natuurlijk is het ook gewoon erg handig voor als je met zijn tweeën op reis wilt in de Z3.

 

Alles is in goede staat. Het chroom ziet er prima uit. Maar het is natuurlijk allemaal wel ongeveer 15 jaar oud.

 

Koffer is compleet, met twee sleutels. Voor de gaten in de kofferbak heb je wellicht nog wat kleine onderdelen nodig.

 

Verkocht!

Z3 - 1.jpg

aangepast door phma
Link naar reactie
  • Reacties 4
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hoi Ollie, dank voor je bericht.

Wat bedoel je met de binnenkoffer?

Link naar reactie

Om heel eerlijk te zijn heb ik de koffer één keer open gehad en ik kan me geen binnentas herinneren.

Ik zal vanavond nog even kijken en het hier melden. Maar ik ben bang dat die tas er hier ook niet bij zit.

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Schopje. 

Alles is nog beschikbaar, maar ik adverteer ook niet op MP/Ebay, etc. Het ligt niet in de weg, maar mocht iemand er met de zomervakantie in aantocht belangstelling voor hebben, dan hoor ik het graag.

 

Over de vraag die eerder gesteld is: er zit geen leren binnentas bij.

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Hier kan een slotje op. Verkocht via Marktplaats.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.