Ga naar inhoud

Inschrijvingstopic Limborit - 26 Juni 2016


Scorpion

Aanbevolen berichten

Ik wil graag met twee personen deelnemen aan de limborit 2016. Met diner 2 maal vlees. Al 3 jaar een Z4 en dit wordt onze eerste rit. We kijken ernaar uit. Grt Joan Bekx

  • Like 1
Link naar reactie

Ik zit met een probleem kwa Limborit.

Zaterdag JL heb ik mijn linkerarm lelijk gebroken waardoor er dinsdag een pen is ingekomen om het bot te laten helen.(zie foto)

Nu kan ik geen ene moer nog met de arm, en de kans is erg klein dat ik dit niet gaat halen.

Toch baal ik hier enorm van, en heb besloten om toch ,mee te gaan met erg veel pijnstillers bij me en mijn vriendin gaat dan maar rijden.

Ik wil dit zo graag en ik weet dat elk putje in het wegdek pijn gaat doen, dus zal het af en toe erg pijnlijk zijn.

Ik heb dan ook besloten om de zaterdag ervoor er al naar toe te gaan, en kijken hoe deze rit gaat.

Als deze rit al niet goed is keren we om en dan is het jammer. Ik zal het zeker melden op dit forum.

Dus hoop dat het goed gaat.

 

pen.jpg

Link naar reactie
  • Administrator

Das niet niks...komende weken heel veel rust houden en hopen dat het de 26ste goed gaat.

Trouwens mag ik meerijden met mijn nieuwe Porsche :hypocritesmiley:

Link naar reactie

Denk dat het hetzelfde weer wordt als nu en dit weekend. Maar volgens mij heb jij het ook behoorlijk slechter gehad dan wij. Hier amper een druppel. 

En volgens Gerrit Hiemstra worden de zomers warmer.

Link naar reactie

Ik heb redelijk goed nieuws.

Ik heb nog even contact gehad met Pelleboer, en die heeft mij verzekerd dat het de 26 juni wel droog is, plaatselijk een klein regenbuitje maar helaas wordt het niet warmer als 18 grd. :lol::lol::)

 

Link naar reactie

Ook de schuld betaald... :lol:  Laten de weergoden nu hun best maar gaan doen, Wil niet wegdrijven van de Gulpenerberg... :wacko::P 

  • Like 1
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.