Ga naar inhoud

Water afstotend maken soft top


Gast

Aanbevolen berichten

Hai,

Wij zijn net nieuw hier en hebben een brandende vraag:

Na het natte weer van de laatste tijd vragen wij ons af of de soft top een speciale behandeling moet krijgen om water afstotend te blijven.

Het lijkt nu net of de top door en door nat wordt en onze vrees is dat er straks echt druppels doorheen komen.

Wie oh wie maakt ons wijzer dan we zijn :rolleyes:

Anne+Wilko

Link naar reactie
  • Reacties 2
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Welkom op het forum. :m: Eerst even een klein vraagje, uit welk bouwjaar stamt de roadster? Wanneer de softtop nog in goede conditie is, zou deze absoluut niet mogen gaan lekken. Het kan soms wel behoorlijk vochtig aanvoelen van de binnenzijde. Zover ik weet wordt het afgeraden om softtops te impregneren. Ze worden vanaf fabriek al standaard geimpregneerd en behoeven geen nabehandling.

Waar mijn Z wel last van heeft (ben niet de enige) zijn lekkage's langs de raam-omlijstingen. De rubbers sluiten niet goed af, en bij het poetsen heb ik altijd de stoel kletsnat. :rolleyes:

Link naar reactie
  • 6 jaren later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.