Ga naar inhoud

uitdeuken zonder spuiten


vanesco

Aanbevolen berichten

Wie weet een goed adres in de driehoek A'dam-Haarlem-Alkmaar voor het uitdeuken van een parkeerschade zonder lakschade.

heb al reeds gegoogled maar niets bruikbaars gevonden. Het gaat om een ondiepe deuk rechtsachter voor het a.wiel.

Link naar reactie
  • Reacties 15
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Dit was een deukje net in de scherpe rand, waar de klep ombuigt naar beneden. Was destijds bij de prijs inbegrepen toen ik de Z3 kocht.

Naar men zei was hier wat lastig bij te komen vanaf de onderzijde, de restyler zou er ongeveer 1,5 uur aan gewerkt hebben.

De prijs was net geen 100 euro.

Link naar reactie

Ben afgelopen woensdag in H.H.Waard geweest. De firma vroeg €600,-- <diseption>

Verbaast me niets. Zijn zat bedrijven die niet weten hoe het moet, en/of er alleen maar geld uit willen slepen.

Bij mij zat er ook een flinke deuk in ( Door van die kutjes die met een oude bak die deur maar open gooien, zonder aan een ander te denken.) toen ben ik naar hoogvliet gereden in Spijkenisse en die vroeg er 576, 50 voor. De deur moest worden over gespoten, werd gezegd.

Toen ben ik naar een ander bedrijf gegaan en die heeft het voor 65,- gedaan, en kon er gewoon opwachten met een bak koffie in de hand. En het was erg mooi gedaan. Ik zag er niets meer van.

Zo kan het dus ook.

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Ja Casper, die ervaring heb ik ook. Schijnbaar hebben ze veel werk in de schade. Doch niet over mijn rug! Ik moet nog kijken wanneer ik tijd heb voor Elst, dit lijkt mij vooralsnog een oplossing te bieden. Casper succes en als je eerder slaagt dan ik hoor ik het event. van je?

Link naar reactie

Verbaast me niets. Zijn zat bedrijven die niet weten hoe het moet, en/of er alleen maar geld uit willen slepen.

Bij mij zat er ook een flinke deuk in ( Door van die kutjes die met een oude bak die deur maar open gooien, zonder aan een ander te denken.) toen ben ik naar hoogvliet gereden in Spijkenisse en die vroeg er 576, 50 voor. De deur moest worden over gespoten, werd gezegd.

Toen ben ik naar een ander bedrijf gegaan en die heeft het voor 65,- gedaan, en kon er gewoon opwachten met een bak koffie in de hand. En het was erg mooi gedaan. Ik zag er niets meer van.

Zo kan het dus ook.

Waar ben je precies geweest? Ik ben voor een klein deukje ook nog op zoek naar iemand die dit goed kan doen in de regio Rotterdam

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.