Ga naar inhoud

van de linker buitenspiegel werkt de spiegelverwarming niet..


Z3Roadster19961.8

Aanbevolen berichten

Goedemorgen,

Ik kwam er gisteren achter dat de verwarming van de linker buitenspiegel niet werkt. De rechter doet het echter prima.

Nu heb ik op het forum gezocht maar kom hier enkel het vervangen van de buitenspiegel tegen. Ik las wel dat de verwarming op het contact gaat.

Ik neem aan dat de zekering goed is want de rechter doet het gewoon. ( neem aan dat ze beide niet apart gezekerd zijn )

Heeft het misschien met de folie te maken wat los zit? Is dit mischien een voorteken dat ik eerdaags mijn buitenspiegel op de grond zie liggen ( schijnt een kwaaltje te zijn begreep ik...? )

Graag jullie visie.

Bedankt alvast!!

Gr.

Ed

Link naar reactie
  • Reacties 12
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

zekeringen overzicht staat in je boekje volgens mij. even kijken kost nog geen 5 minuten tenzij het net als bij mij in het duits is dan ben je even 5 minuten zoet.

daarnaast het kan ook altijd nog een kabelbreuk zijn oid. ik zou eens rondgooglen en dan metname ook in het duits en engels.

Link naar reactie

even zekeringen kijken dan, zit achter het dashbordkastje, je moet "de stengel" die het klepje vasthou bij de vloer van het dashboardkastje even de 2 opstaande randjes inknijpen dan kan je de bodem van de "stengel" losmaken. dan komt het kastje te voorschijn, er zit een plattegrondje bij welke zekering wat is.

^ zekering kan ook gewoon kapot gaan, zou me pas zorgen gaan maken als de zekering daarna weer gelijk kapot is.

aangepast door lightning87
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.