Ga naar inhoud

M3 Cabrio


adebe

Aanbevolen berichten

Beste mede-forummers,

ik zit met een dilemma,

Bij mij in het dorp staat een BMW M3 cabrio 1998 te koop.

precies dezelfde motor S 50 als in mijn z3m, alleen een 6 bak !

Van een tandarts / liefhebber 2e eigenaar Duitse import bij 16.K

Auto heeft nu 100 k gelopen altijd keurig onderhoud gehad ,boekjes in orde, binnen gestaan enz

Het is een Individual kleur lichtblauw met wit interieur. hardtop in kleur erbij.

Op het bimmerfest in Venlo stond er ook een in showroomstaat maar ook Qua prijs.

Deze auto wordt een nette prijs voor gevraagd waarvan ik denk dat die de komende jaren gaat stijgen.

graag jullie mening, het is natuurlijk geen Z maar toch een schaars model !

aangepast door adebe
Link naar reactie
  • Reacties 8
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Mijn mening over een ///M model van BMW is dat het de top is in driveability en performance wat BMW te bieden heeft. Een auto die je op de weg maar ook op het circuit ook op het scherpst van de snede kan rijden. Ik zou dan ook in het geval van een ///M model altijd voor de coupé kiezen, omdat mijn inziens een cabriolet daar niet aan kan tippen. Simpelweg omdat deze minder stijf is en zwaarder is dan de coupé. Dus ik zou de cabriolet niet nemen maar een mooie coupé zoeken.

Link naar reactie

Ik vorig jaar overgestapt van een ZZZ 2.8 naar een e46 cabrio 3.0. De overweging bij mij was: geen ruimte voor 2 auto's op de oprit en maar 1 rijbewijs in het gezin. En daar ik kort bij mijn werk woon vond ik 2 auto's toch teveel van het goede.

Een ZZZ is veel meer fun om te rijden en geeft een sportiever gevoel en het uiterlijk is veel specialer, een 3 cabrio daarentegen biedt meer ruimte en comfort. Voor mij was een 3 cabrio een mooi compromis, maar een ZZZ blijft leuker.

Link naar reactie

^ zo dat is heldere taal, ik zou nu het al zeker niet meer durven, maar ja ik heb makkelijk praten met een z3 M coupe....

Link naar reactie

Duidelijke taal Arno, hier heb ik wat aan.

Je slaat de spijker op z'n kop.

Ik ben verliefd op de motor en 6 bak maar vind het een afschuwelijke verschijning vergeleken met mijn Z :m:

het is wel een originele 3.2 , maar de vraagprijs ligt rond de 12 mille.

ik wilde hem schorsen en een paar jaartjes bewaren in afwachting van, en tegelijk wat showroomlooks geven.

blijft een vraagstuk maar mijn gevoel zegt ja en het verstand zegt nee !

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.