Ga naar inhoud

Te koop: Replica BBS le Mans set met Michelin PS2 225/45/18 en 245/40/18


Aanbevolen berichten

Wegens aanschaf van een set styling 42, komt mijn huidige set te koop:

Lenso B9 = BBS le Mans replica.

Maat 8,5 J; 18 inch ET 35

Compleet met nieuwe Michelin Pilot sport 2 (PS2); 225/45/18 voor en 245/40/18 achter. Velgrand bescherming. XL uitvoering (versterkte zijwang). Inclusief BMW naafdoppen (ook nieuw). Gebalanceerd.

Zoals in mijn voorstel topic te zien (zie link onder aan) is de set pas 4,5 maanden gebruikt. Is dus echt als nieuw. Geen stoep schade. Banden volledig nieuw profiel, geen cupping etc.

De set heeft nieuw 1150 euro gekost. Ik bied hem voor forum leden aan voor 750 euro. Indien na 2 weken niet verkocht komt de set op marktplaats voor 850 euro. Dus krijgen forum leden voorsprong en een betere prijs.

Ik denk een mooie set van goede kwaliteit met goed geteste banden en echt z.g.a.n. voor een mooie prijs.

Groeten,

Sjaakie

IMG_0408_zpsqvbbnpbu.jpg

IMG_0409_zpsojge9cew.jpg

IMG_0411_zpsa0xuvpa1.jpg

IMG_0412_zps2lzwwu8m.jpg

IMG_0413_zpsotfxukvq.jpg

IMG_0118_zpsabfzhtbv.jpg

aangepast door Sjaakie
Link naar reactie
  • Reacties 5
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Banden zijn nieuw en "vers" met productie codes eindigend op 14 en 15. De PS2 is opgevolgd ( niet vervangen) door de PS3 maar wordt nog steeds geproduceerd volgens mij. Kijk maar op internet: de PS 2 is nog steeds leverbaar. Ik hoor dat vooral Porsche rijders nogal gecharmeerd zijn van de 2 en minder van de 3. Als je op internet naar de OEM band zoekt in de maat 245/40/18 kom je uit op de PS2 en niet op de PS 3. Dat is waarom mijn bandenboer aan kwam met PS2 en niet met PS3.

http://www.autobandenmarkt.nl/cgi-bin/rshop.pl?ist_hybris_orig=&search_tool=standard&suchen=Zoek+uw+banden&rsmFahrzeugart=ALL&x_tyre_for=&m_s=3&tyre_for=&ranzahl=4&with_bootstrap_flag=1&s_p_=Zomerbanden&dsco=107&cart_id=86908702.107.10998&sowigan=So&Breite=245&Quer=40&Felge=18&Speed=&Load=&Marke=Michelin&kategorie=6&filter_preis_von=&filter_preis_bis=&homologation=BMW

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.