Ga naar inhoud

Binnenverlichting


Aanbevolen berichten

Hoewel de schakelaar van de binnenverlichting in de midden stand staat, gaat het lampje mooi niet branden als er een deur open gaat.

Op stand 3 werkt het lampje prima, dus dat is het probleem niet.

Ik kan ook nergens een schakelaar ontdekken rond de portieren. Hoe weet de binnenverlichting dan dat de deur open gaat?

Link naar reactie
  • Reacties 8
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Volgens de handleiding:

0 Permanent uitgeschakeld

1 Permanent ingeschakeld

2 De verlichting brandt bij geopend portier (schakeling via portiercontacten).

(1 is de middelste stand)

De schakelaars zitten in de zwarte beugel waarin je deur vergrendelt.

Link naar reactie
Hoewel de schakelaar van de binnenverlichting in de midden stand staat, gaat het lampje mooi niet branden als er een deur open gaat.

Op stand 3 werkt het lampje prima, dus dat is het probleem niet.

Ik kan ook nergens een schakelaar ontdekken rond de portieren. Hoe weet de binnenverlichting dan dat de deur open gaat?

Als je de deur opendoet moet je ff roepen "de deur staat open!!!"mag het licht aan. :) B) :m: ;)

Link naar reactie
Volgens de handleiding:

0 Permanent uitgeschakeld

1 Permanent ingeschakeld

2 De verlichting brandt bij geopend portier (schakeling via portiercontacten).

(1 is de middelste stand)

De schakelaars zitten in de zwarte beugel waarin je deur vergrendelt.

Vreemd, in mijn (duitse) handleiding staat:

1 Dauernd ausgeschaltet

2 Automatisch gesteuert

3 Dauernd eingeschaltet

Waarbij 2 dus de middelste stand is.

De verlichting brandt bij mij alleen in stand 3, ongeacht of de deuren open staan of niet.

Link naar reactie

Ja dat heb ik ook Remmuz. Bij mij werkt het licht wel zoals het hoort dus er is idd iets stuk. Wat... dat kan ik je niet vertellen. Maar aangezien ik je vanavond zie hebben we het er dan wel over.... :)

Link naar reactie
Hoewel de schakelaar van de binnenverlichting in de midden stand staat, gaat het lampje mooi niet branden als er een deur open gaat.

Op stand 3 werkt het lampje prima, dus dat is het probleem niet.

Ik kan ook nergens een schakelaar ontdekken rond de portieren. Hoe weet de binnenverlichting dan dat de deur open gaat?

De schakelaar zit in de slotvanger , die zit onder de tabel van de banden spanning.

Het is een vierkant pennetje dat je met je vinger kan indrukken. Als je de slotvanger demonteert (torx schroeven) kan je bekijken of alles functioneert.(bedrading en massa verbinding)

Anders is het het elektrische deel, dat er voor zorgt dat de binnen verlichting langzaam dooft, mischien kapot.

Link naar reactie
Hoewel de schakelaar van de binnenverlichting in de midden stand staat, gaat het lampje mooi niet branden als er een deur open gaat.

Op stand 3 werkt het lampje prima, dus dat is het probleem niet.

Ik kan ook nergens een schakelaar ontdekken rond de portieren. Hoe weet de binnenverlichting dan dat de deur open gaat?

Als je de deur opendoet moet je ff roepen "de deur staat open!!!"mag het licht aan. :D :lol::lol::lol:

:rolleyes::lol: :D

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.