Ga naar inhoud

sleutel doet het niet met slot


Aanbevolen berichten

Kleine vraag over het slot en sleutel van mijn bmw z3 1.9. Aan de bestuurders kant doet mijn slot het niet met mijn gewone sleutel voor de auto. Het rare is als ik mijn reservesleutel gebruik het slot wel open gaat. Weet iemand of dit aan het slotmechanisme ligt of zal het aan de sleutel liggen? Op zich niet echt een groot probleem, maar toch fijn alles het naar behoren werkt :) . Groet, Jeroen

Link naar reactie
  • Reacties 9
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik heb de sleutel gewoon bij de bmw dealer vandaan. Dan programmeren ze hem gelijk en programmeren de "oude" sleutel uit.

Link naar reactie

Ik had een niet originele bijgemaakte sleutel, zacht metaal flink versleten en het slot aan bestuurderskant kon er ook niet meer mee open.

Normaal gesproken gebruik ik de AB maar de garagist vertelde dat hij het defecte slot gefixt had en toen hij mij dat wilde tonen en de sleutel omdraaide brak deze uit het niet originele huis. Veel imitatie sleutels zitten met een minuscuul schroefje in de behuizing vast. . Als je maar 1 sleutel hebt en de pech dat je bij breuk ook je chip kwijtraakt ben je flink de klos.

Ik heb daarom gewoon een originele sleutel bij bmw besteld, via de garage, en weet daardoor nu ook dat er voor mijn auto niet eerder originele sleutels zijn bijgemaakt. Die sleutel kostte mij incl chip en btw 48 euro.

is niet niks maar heb nu geen stress dat ie weer breekt. En ik kan alle sloten ermee openen.

aangepast door .cornelis.
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.