Ga naar inhoud

aankoop coupe


Aanbevolen berichten

Hoi, tijdens het zoeken naar info over een z3 coupe kwam ik al snel op dit forum.

Tot nu toe heb ik geen ervaring met z3's. Ik heb er een paar te koop gevonden via autotrader e.d. Kan iemand mij vertellen waar ik op moet letten, zwakke punten ? Evt. exemplaren te koop ?

Bedankt, Peter.

Link naar reactie
  • Reacties 12
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hoi, tijdens het zoeken naar info over een z3 coupe kwam ik al snel op dit forum.

Welkom op het Forum, Peter. Je vindt er inderdaad een schat aan gegevens.

Link naar reactie
Hoi, tijdens het zoeken naar info over een z3 coupe kwam ik al snel op dit forum.

Tot nu toe heb ik geen ervaring met z3's. Ik heb er een paar te koop gevonden via autotrader e.d. Kan iemand mij vertellen waar ik op moet letten, zwakke punten ? Evt. exemplaren te koop ?

Bedankt, Peter.

Peter welkom, niet zoeken maar kopen zo'n Coupe :rolleyes:

Kijk ook ff op mobile.de en autoscout24.de

Link naar reactie
Spiegel randen (op de roadster iig) zijn gevoelig voor corrosie.

BMW-motoren zijn kwalitatief gezien natuurlijk de top, maar ik ben hier al vaker problemen tegengekomen met vanos systemen van verschillende motoren.

Begin nou niet metéén de boel af te kraken, Sledge... :rolleyes::blink::unsure:

Link naar reactie

Is er iemand bekend met de coupe die bij de Fonkert in Numansdorp staat, erg duur maar wel rel. weinig km's ? Bij Zwartepoorte in Roosendaal staat er ook 1 maar dat is volgens mij een uitleenauto geweest, jan-en-alleman mee gereden ?

Link naar reactie
Peter,

Als je iets bij legt kan je de mijne kopen. Is wel een  :m: .

Ik wil hem misschien gaan verkopen.

Rosso Imola,

klinkt interessant, reden van verkoop, foto's, specs ?

stuur hem even een privemailtje dat werkt beter...

ziehier...

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.