Ga naar inhoud

Z3 Clubrit Garderen


Aanbevolen berichten

Omdat er op de site van de 'andere' :smart: BMW Z3 Club toch geen foto's verschijnen, hierbij een paar plaatjes van de toch wel erg mooie rit op de Veluwe 17 april jl.

Op de laatste foto kun je ondanks de paar gaten die inmiddels gevallen waren toch zien dat hier een hele grote Z op het gras voor het hotel stond. Erg fraai gezicht!

Link naar reactie
  • Reacties 27
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Da's een grote opkomst. Op de laatste foto tel ik al meer dan 30 ZZZ's.

Hoe ging dat tijdens de rit? Nog een beetje bij elkaar te houden??

Ik heb ze niet geteld, maar volgens mij waren het er ongeveer 50-60...

Nee da's niet bijelkaar te houden. Vaak zie je dat er groepjes van 5 a 6 auto's ontstaan.

Link naar reactie
Met die witte blinkers en dikke velgen was je zeker weer zo'n buitenstaander.  :lmao:

Klopt, spoorverbreders waren erg 'interessant'....

Wat zoek je bij die club? :smart:

Link naar reactie
Met die witte blinkers en dikke velgen was je zeker weer zo'n buitenstaander.  :lmao:

Klopt, spoorverbreders waren erg 'interessant'....

Wat zoek je bij die club? :smart:

Sja, idd. Zijn de zelfde mensen die de collectieve Z3 verzekering hebben tegengehouden....

Link naar reactie

jongens, jongens, niet zo recalcitrant. Ik denk dat veel z3clubleden vaak op dit forum zitten. Dat er een paar bestuursleden zitten mopperen wil niet zeggen dat die clan niet deugt. En met die ritjes kan je ook meedoen zonder lid te zijn. Blijft wel de vraag waarom je daar lid zou zijn...

Link naar reactie
  • 2 weken later...
Precies, laten we niet vergeten dat we allemaal Z3 liefhebbers zijn. :drank:

goeie avatar! :drank:

Link naar reactie
Stuur gewoon je foto's naar de webmaster, waarom zouden ze er niet op komen?? En wat is er nauw mis met dat clubbie

Merlijn :D

Ehhm merlijn, jij bent toch niet toevallig voorzitter van "het cluppie?" ;)

Link naar reactie
Nu kan ik het mij allemaal niet meer zo goed herinneren, maar bij de eerste meeting was er toch ook een Merlijn??? ;)

ehhh, dat moet ik eens nakijken, volgens mij niet (deze Merlijn) :D

Link naar reactie
Nu kan ik het mij allemaal niet meer zo goed herinneren, maar bij de eerste meeting was er toch ook een Merlijn???  ;)

ehhh, dat moet ik eens nakijken, volgens mij niet (deze Merlijn) :D

Heb je een leuk idee voor een activiteit of wil je een activiteit organiseren, laat het me weten.

Immers we zijn uiteindelijk allemaal liefhebbers

Merlijn

info@bmwz3club.nl

Volgens mij wel hoor Ivo... Kijk maar naar het mailadres... :D

Link naar reactie
ik zeg niet dat het niet de voorzitter is, maar of hij bij de 1e meeting is geweest ...  :unsure:

Ik heb hem niet gezien.

kijk hier maar

en hier

webdetective napoje is weer lekker bezig :fez:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.