Ga naar inhoud

Gezocht: Z3 Facelift boordcomputer


Aanbevolen berichten

Beste mede forummers,

Ik ben al enige tijd op zoek naar wen boordcomputer voor mijn z3. Helaas zonder succes. Daarom de vraag hier op het forum, ik zoek een facelift boordcomputer.

Hopelijk weet iemand een boordcomputer te koop of heeft iemand er toevallig een liggen.

Mvg,

Maik & Philip

Link naar reactie
  • Reacties 10
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Je zou eens contact op kunnen nemen met ADI autodemontage in Nijmegen

Die heeft er een stuk af wat staan, wel allemaal RHD maar ik vermoed dat dit geen probleem is?

Mochten ze niet willen versturen of iets kan ik er wel een keertje heen rijden en wat voor je betekenen.

Anders toch contact zoeken met Roodkapje wellicht?

Link naar reactie

Is er met een rhd niet het probleem dat hij op miles enz. Staat ? Of is dat om te zetten naar km ?

Link naar reactie

Mij staat bij dat de BC binnen 24 uur na montage met behulp van een computer op je auto ingeleerd/aangemeld moet zijn anders houdt ie er voorgoed mee op. Effe checken bij de expert dus.

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Want gelukt? Ervan afgezien? Coderen ging wel/niet goed? Auto verkocht? Tablet ingebouwd en zelf een App geschreven? Raspberry Pi projectje van gemaakt? Digibeet geworden? Meet voortaan de buitentemperatuur met natte vinger?

Link naar reactie

Sorry ik zal het even uitleggen.

Ik heb de boordcomputer gekocht van Leon (blackwwz3). De andere onderdelen zijn onder weg. En de aankomende 3 weken heb ik vakantie dus dan gaat alles ingebouwd worden. Als alles ingebouwd is zal ik een verslag doen en vertellen of alles gelukt is.

Link naar reactie

Ja laat het slotje nog maar even zitten na het inbouwen komt hier nog een verslag, of moet dat in een ander gedeelte van het forum ?

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.