Ga naar inhoud

Gevraagd eind demper Z3 uit 96 1.8


Aanbevolen berichten

Goede dag,

Ik ben op zoek naar een sportieve eind demper voor mijn Z3 uit 1996 1.8, voor contact kan je me PM sturen.

Eventueel ruilen met de orginele demper is ook een optie, mijn orginele demper zit er pas 90.000 op en in top

staat.

Alvast bedankt ! :guitar:

aangepast door Quintysmo
Link naar reactie

Voor iets harder kan je misschien nog zoeken naar een merk uitlaat. Daar zit dan nog isolatiemateriaal in dat 4 cilinder motor geluiden verbeterd, of juist 6 cilinder. De goedkoopste missen dat volgens mij en dan is het zon brulpijp. Lijkt me overigens ook heel vervelend als je 120 rijdt en dan een te harde uitlaat hebt die bij 3000 toeren keihard brult. Bij sommige garages mag je ze uittesten, dan monteren ze verschillende dempers.

Link naar reactie

Als je controle wil hebben over het eindresultaat/geluid kun je denk ik het beste nieuw kopen, en dan daar waar ze je advies kunnen geven. Anders krijg je misschien net als Roy een takkeherrie. :lol::lol::muur:

  • Like 1
Link naar reactie

Bij een constante snelheid van 130 daarentegen spint ie wel lekker hahahah

Kun je geen specs achterhalen? Eventueel kan ik kijken of ik een filmpje kan plaatsen vanuit die van ons, heb je een beetje een idee van de herrie.

Alhoewel ik die teouwens in de auto meestal wel mee vind vallen, het is netbij bepaalde toeren dat hij wat meer resoneert dat voor extra lawaai zorgt..

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.