Ga naar inhoud

Cabbierit - 13/07/2014


Bad_Pritt

Aanbevolen berichten

Cabbierit 2014 - 180km




10u00-11u00: Aankomst op de parking in de Dorpstraat (of kortweg “Dorp”) te Moerzeke (Hamme), rechtover de Kerk.

Hier hebben we wat de tijd om kennis te maken, een babbeltje te slaan en eventueel wat foto’s te nemen.


11u00-13u30: Deel 1 van de cabbierit

We vertrekken om 11u00 (stipt!) op de parking richting de “Burgemeester Lemmensstraat” te Moerzeke (Hamme) waar de rit begint.


13u30-14u30: Tussenstop op de grote parking aan de “Burgemeester Lionel Pussemierstraat” te Eeklo

Op deze parking strekken we even de benen, kunnen we nogmaals een babbeltje slaan en vooral van gedachten wisselen over het eerste deel van de rit.


14u30-16u30: Deel 2 van de Cabbierit

We vertrekken op de parking ten laatste om 14u30. Wie dat wil, kan uiteraard al vroeger doorrijden.


16u30-17u30: Aankomst op de parking in de Dorpstraat (of kortweg “Dorp”) te Moerzeke (Hamme), rechtover de Kerk.

Op dezelfde parking als waar de rit begon, strekken we even de benen voor we weer huiswaarts keren.


Cabbierit2014.jpg

aangepast door Bad_Pritt
  • Like 1
Link naar reactie
  • 1 maand later...
  • Administrator

Het gaat ons helaas niet lukken zondag, hopelijk heb je net zo'n goed weer als afgelopen zondag

Link naar reactie
aanwezigheidslijst

- Kris & Ilse - BMW Z4 E85 Roadster

- Dries & Sofie - Mazda Mx-5

- Glenn - Mazda Mx-5 (turbo?)

+ 2 extra Mazda's

- Isi - BMW E46 M3

- Devildriver

- Den Olli - BMW E30 318i

- Boin - BMW E30 325i

- Peter van Acker

- Tess & LodewijkV - BMW E46 323i

- M3Power79

Link naar reactie
  • Administrator

Kris,zoals ik reeds eerder vermelde leuk initiatief!

Alleen beetje kort dag voor de meeste mensen hier op het forum denk ik,

meeste ritten van het forum staan reeds maanden van te voren ingepland.

Maar een rit in Belgie zal best een leuk idee zijn voor de toekomst, misschien volgend jaar :):)

Gr. Roger

Link naar reactie

:thumbs_up: leuke foto's!!

Link naar reactie

Hoi, ik ben nieuw op het forum en heb dus deze samenkomst gemist. Zou wel graag de rit eens rijden, dus als de roadbook mijn weg kan uitkomen dan is hij van harte welkom. Alvast dank.

Groetjes Ron (Z4 E89)

Link naar reactie

Eigenlijk is het niet de bedoeling dat roadbooks aan niet-deelnemers worden uitgedeeld. Er is immers wel wat tijd en energie in gekropen... Er is anders wel nog een rit die er aankomt, de Kasteelrit. Zeker ook de moeite ;-)

Meer info in deze topic:

https://www.bmwzforum.nl/index.php?/topic/14938-kasteelrit-09082014/

Hier kan je ook altijd eens kijken bij "evenementen"/"events":

https://www.facebook.com/groups/Z.series.Belgium/

Link naar reactie

Wel jammer dat je een rit niet wil delen met andere mensen, niet iedereen kan altijd met een rit mee. Soms is het echter leuk om later zo'n rit alsnog te rijden op je eigen moment. Ik meen dat het idee van dit forum het delen van informatie in?

  • Like 1
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.