Ga naar inhoud

Ander type snelheidsregeling gebruiken?


MarliesRoy

Aanbevolen berichten

Beste mensen, wellicht een vraag voor de echte techneuten onder ons;

Ik heb een gebrukte cruise control gekocht met daarbij alle benodigde onderdelen, dus ook de kabel boom.

Nu is alles voorbereid in de Z dus ook de kabelboom.

Alleen, aan de kableboom die ik gekocht heb zit een net wat andere stekker en andere regelunit.

Origneel dien ik te hebben 65718369027, maar ik heb 65718369063.

Nu is het zo dat de stekker van de Zzz niet in de regelunit van de gekochte set past.

Kan ik de stekker van de Zzz eraf halen en deze vervangen door de stekker van de gekochte set?

Of ga ik dan electronische regelspullen door elkaar laten lopen met als gevolg een vet probleem?

Graag jullie inzicht.

In topic te koop gevraagd heb ik al gevraagd of iemand nog wel de juiste heeft liggen, daarnaast morgen eens bellen met Ruud, wellicht heeft hij er nog een.

Link naar reactie
  • Reacties 4
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Ik zou het niet doen, andere stekker betekent vaak andere pinbezetting. Of je moet alle draadkleuren controleren met elkaar of die 1 op 1 overkomen. Is de aangeschafte set van een e36 of ander model?

Link naar reactie

Ruud had er gelukkig nog een liggen.

De schakelaar van de koppling bleek bij inbouw niet goed te schakelen. Maar die heb ik uitgebouwd, gedemonteerd en beetje verbogen.

Alles werkt nu weer naar behoren.

Andere snleheidscomputer zou nooit gaan werken, is heel anders systeem

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.