Ga naar inhoud

Wil mezelf even voorstellen.


Aanbevolen berichten

Wil mezelf even voorstellen.

Ik ben Alexander van nieuwkoop 45 jaar en getrouwd met Ans en 2 meiden van 18 en 21.

En wonend in Gouda.

Ben bezig om mijn motoren te verkopen, en daarvoor een z3 / z4? te kopen.

Rustig kijken, wat zo beetje een goede z3 is.

Was al heel even in reeuwwijk bij Ruud geweest en mocht ook even in zijn z3 zitten.

Toch nog wel erg recht op, ben namelijk 195 met langer boven lichaam.

Daarom de volgende vraag.

Zou ik bij iemand in zijn z3 mogen zitten (eventueel rijden?)

Die zijn bult verwijderd heeft.

Met vriendelijke groet Alexander. :)

Gouda

nul zes-24887279

aangepast door Ronlittle
telefoonnummer verhaspeld
Link naar reactie
  • Reacties 15
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Welkom Alexander. Jeroen (Individual) heeft gelijk: ik heb er meerdere mensen over gehoord dat een Z4 comfortabeler is voor langere mensen. Je bent goed geinformeerd: de Z3 zonder bult schijnt ook wel te doen te zijn, hopelijk meldt iemand zich die de bult eruit heeft gehaald en kun je het op je gemak uitproberen. Hoewel, nou ook weer niet te lang wachten, want het mooie seizoen begint juist!! Enne, wist je al dat er elke eerste donderdag van de maand een meeting is in Zevenhuizen (vast wel want je bent al bij Ruud geweest). Maar daar kun je in ieder geval misschien nog zinnige tips krijgen van Z3- en Z4 rijders. Kijk even bij Evenementen.

Link naar reactie

Alvast iedereen bedankt voor de hartelijke worden.

Ik denk toch dat ik eerst wil proberen voor de z3 te gaan, Vind hem toch wel erg mooi.

De z4 is weer een stukje duurder ook.

Ook hoor ik toch wel dat er wat zaken kunnen opspelen bij de z4 die erg duur kunnen worden.

Hoop dat ik kan proefzitten bij de zilver surfer.

.

Met vriendelijke groet Alexander :)

aangepast door nieuwkoopa
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Hoi Alexander,

Bij ons is het zo'n beetje hetzelfde gegaan. Eerst motoren verkopen. Toen kijken c.q. passen Z3. Ik heb er twee geprobeerd, alle stoelinstellingen getest maar het zit voor mij niet echt comfortabel. Toch ben ik maar 1,87m lang. Het kan natuurlijk wel, maar voor de langere ritten leekt het me niet prettig.

Vervolgens een Z4 geprobeerd. Dit was voor mij toch een groot verschil. Dit zit veel prettiger en royaal meer ruimte tot het dak.

Dus toch voor Z4 gegaan. Tot nog toe absoluut geen spijt van. Voldoet aan alle wensen, heerlijk.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.