Ga naar inhoud

Deelnemers Bimmerfest i juni 2014


Aanbevolen berichten

Ik snap Sandere wel, op de site stond dat je je moest aanmelden en dat had ik ook bevestigd, maar daarna kreeg ik die paddock kaart gemaild die voor ons allemaal was, vandaar!

Link naar reactie

Hallo,

Ik ben ook met de M5 aanwezig alleen dan op de plek van BMW united. Ik wilde alleen ook even bij jullie langslopen samen met mijn vrouw om haar min of meer te introduceren met een Z3.....

Meeste namen die ik hier zie staan hebben een Z4, is er niemand die gaat met een Z3???

Groeten,

Eric

Link naar reactie

Mail waarvoor ............ staat op de site dat dat moet! ? Kaartje kan je ook gewoon aan de "deur" kopen. .................paddock kaart!

ik hoop dat dat je vragen beantwoord?

aangepast door sandere39
Link naar reactie
haar min of meer te introduceren met een Z3.....misschien staat een z4 haar beter?

Misschien wel, maar word haar eerste auto ever, een Z4 is momenteel nog even te prijzig. Daarnaast verwacht ik helaas wel een krasje op haar wagen vroeg of laat als beginend bestuurder. Vandaar ook de keus voor een Z3, is even wat goedkoper in aanschaf.......

Link naar reactie

Een geslaagde dag, veel leuke autos gezien.

Onze plek was natuurlijk wel de mooiste.

Speciaal complimentje voor raoul, die coupe leek wel zo uit de showroom gerold te zijn.

  • Like 1
Link naar reactie

Bedankt voor jouw compliment! Ik was helemaal vergeten te vragen om even onder jouw motorkap te kijken.. jammer. Volgende keer dan maar bij een meeting.

Verder was het zeker een geslaagde dag! Zeer veel mooie oldtimers, youngtimers en nieuwtjes te zien! Het enige wat ik had gemist was een muziekje aan onze zijde.

Link naar reactie

^Koppel wat er bij stond kende ik niet.

Op de terug weg naar huis wel tegen gekomen. Helaas waren ze niet voor een sprintje in, dus die heb ik maar met een of andere gekke duitser gehouden haha :lol:.

En wat betreft de ///M Coupé van Raoul! Hij weet hoe ik erover denk :wub:

Verder een leuk dagje en weer eens wat gezichten gezien bij de forum namen

aangepast door nickvankerkoerle
  • Like 1
Link naar reactie

Bij die Mille Miglia emblemen had ik wel iets meer kwaliteit verwacht. Ik had ze allen al vervangen, maar wellicht ben ik gewoon een zeur op dat gebied.

Link naar reactie

Ook vanuit mijn kant complimenten over de staat van je auto, Raoul , is een juweeltje!

Jongens, bedankt voor de leuke complimenten!

btw.. die van jouw is ook een errug mooi! ;)

aangepast door raoul
  • Like 2
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.