Ga naar inhoud

Te ontmoeten: Adrian van Hooydonk, directeur van de designafdeling van BMW Group


Emi

Aanbevolen berichten

Als TU Delft alumnus kreeg ik onderstaand bericht binnen:

Graag nodig ik u uit voor het Alumni Event van de TU Delft op vrijdag 6 juni 2014. Een bijeenkomst waar u de universiteit van de toekomst in al haar facetten kunt ervaren.

In het middagprogramma deel ik graag de toekomstplannen van onze universiteit met u. Er komen onderwerpen aan de orde die exemplarisch zijn voor de laatste stand van zaken op het gebied van wetenschappelijk onderzoek en de bedrijvigheid aan onze universiteit. Ook besteden we aandacht aan een heel nieuw onderwerp waarmee de TU Delft een leidende positie aan het verwerven is: online afstandsonderwijs (MOOC's).

Als speciale spreker ontvangen we Adrian van Hooydonk, directeur van de designafdeling van BMW Group en TU Delft Alumnus.

Na het middagprogramma volgt een borrel en dinerbuffet, waarna de faculteiten hun deuren openen om hun bijzondere locaties en faciliteiten te tonen tijdens de ‘Secret Facilities’ tour over de campus. Van de beroemde stoelencollectie bij Bouwkunde en de Cyberzoo bij Luchtvaart- en Ruimtevaarttechniek tot de "Dode kamer" bij Natuurkunde.

Natuurlijk is er tijdens het hele programma ruim de gelegenheid om uw mede-alumni en studenten te ontmoeten. Tijdens borrel en diner hebben we daar facultaire ontmoetingsplekken voor gecreëerd.

Programma:

15:30 - 16:30 : Inloop

16:30 - 18:00 : Centraal programma in het Auditorium

18:00 - 20:00 : Borrel en diner

20:00 - 22:00 : Campustour met diverse 'Secret Facilities'

Kosten:

€20 voor Alumni

€5 voor Master Studenten

gratis voor "Vrienden van de TU Delft"

Om u nu en in de toekomst een mooi evenement aan te kunnen blijven bieden, zijn we genoodzaakt u een kleine financiële bijdrage te vragen.

Meer informatie: www.tudelft.nl/alumnievent

Indien u niet in de gelegenheid bent aanwezig te zijn, dan kunt u via deze link het programma live meekijken.

Ik zie er naar uit u op 6 juni te mogen ontmoeten.

Met vriendelijke groet,

Dirk Jan van den Berg

Voorzitter College van Bestuur

Link naar reactie
  • Reacties 4
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Doet me denken aan de meeting van Munchenrit II waar we ook een exclusieve meeting met Adrian van Hooydonk (Neef van ons aller Maarten) konden arrangeren. Wel een topper die Adrian. Wist toen bijvoorbeeld te melden dat er voor elk model door teams drie prototypes worden gebouwd en gepresenteerd aan de Directie. De twee afvallers worden direct na de keuze vernietigd.

adrian_zpsa63c950e.jpg

Adrian kwam onverwacht via het dak van het museum voor rijden met de toen nieuwste Z voor de lunch met ons.

Adrian van Hooydonk is dus de moeite waard om even tijd voor vrij te maken.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.