Ga naar inhoud

Een beetje een ongewone vraag en gelijk ook even voorstellen


Aanbevolen berichten

Hallo,

Zoals aangegeven op het forum is het de bedoeling dat ik me even voorstel bij de eerste post.

Welnu mijn naam is Eric Meinders 38 jaar alweer, woon nog steeds in Groningen en voor mijn werk reis ik de hele wereld over om olie en gasleidingen te inspecteren. Als dagelijks vervoer rijd ikzelf alweer meer dan 2 jaar een BMW E39 M5, welke leuk genoeg de goedkoopste auto voor mij is in onderhoud. Dit is tevens mijn eerste BMW en ik ben er enorm tevreden mee.....

Waarom ik me even hier aanmeld is eigenlijk niet voor mezelf, maar voor mijn vrouw. Zij gaat met haar rijbewijs beginnen en wil dolgraag een cabriolet als eerste auto. Aangezien ik zeer tevreden ben met de dealer hier in Groningen voor onderhoud wilde ik dat ook zij een BMW ging rijden. Toen ik haar een plaatje liet zien van de Z3 was ze gelukig gelijk verkocht :clapping::clapping:

Ze weet niet dat ik me hier aangemeld heb, maar mijn bedoeling is vrij simpel, indien zij geslaagd is staat er een Z3 voor haar klaar als verassing. Dit klinkt heel simpel echter omdat het een verassing moet blijven kunnen we dus niet testrijden, want dan is de verrassing eraf. Dit houd dus in dat ze er ook nog niet in kan zitten, echter de wagen moet natuurlijk wel voor haar te rijden zijn.

Mijn vrouw is niet echt groot (1m65) is er iemand hier die een Z3 bezit en dezelfde lengte als haar heeft??? In dat geval weet ik namelijk zeker dat zij een ideale zitpositie kan vinden. Overige vragen komen waarschijnlijk vanzelf, maar ik zal eersteven dit forum uitgebreid doorneuzen........

Alvast bedankt.

Groeten,

Eric

Link naar reactie

Hallo Eric,

Ik rijd inmiddels alweer 6 jaar in mijn Z3 en ik heb een lengte van 1,67.

Trouwens............ben binnenkort ook jarig en ondertussen aan een nieuwe Z3 toe :hypocritesmiley: dus als je je geroepen voelt om mij een kadootje te doen :clapping:

Veel plezier, Karin

Link naar reactie

Hoi Eric, welkom hier en jou vrouw gaat heel blij zijn, mits de juiste ZZZ natuurlijk :clapping:

wat de lengte betreft, komt idd. goed, mijn vrouw is 1,56m en geen problemen, succes

Link naar reactie

Allereerst bedankt voor het welkom mensen....

Erg prettig om te lezen dat haar lengte geen probleem zal vormen. Als ik het goed begrijp word het heel misschien dan een probleem voor mij, maar ik neem aan dat iemand van 1m85 nog steeds met zijn gezicht veilig achter de voorruit vertoefd :lol::lol:. Moet deze week weer even werken dus de zoektocht is weer even on hold hehehe....

Ik heb een slipcursus wel overwogen maar ze zal sowieso eerst rustig rijden en niet echt als een dolle. Ze houd trouwens helemaal niet van snelheid dus mijn :m: is niet haar ideale auto. Natuurlijk kan een wagen uitbreken door aqua planning of gladheid maar voor mij speelt daar de bandenkeuze ook mee. In mijn believing als je niet bespaart op banden heb je al een zekerheid ingebouwd. Een voorbeeld hierin afgelopen winterdagen stond mijn M5 op goede winterbanden, mijn college heeft een Audi A6 Quattro maar stond op zomerbanden. Ondanks mijn achterwielaandrijving had ik veel meer grip en was ook sneller vertrokken....

Zover ik weet vind zij grijs, zwart, blauw en rood erg mooi op een Z3. Een groene is niet haar smaak, qua interieur vind zij een licht interieur ook niet mooi dus ik heb wat zoekcriteria. Verder zou ik persoonlijk een 6 in lijn willen kopen dus als ik goed heb opgelet minimal een 2.0 en maximal 3.0, maar voor haar zou een 2.2 al meer dan voldoende zijn..........

Misschien heb ik erover heen gekeken (hier staat nogal wat informative) maar een aankoopgids heb ik nog niet echt gevonden, misschien anders eerdaags even googelen. Ik heb nog de tijd ze is net begonnen, maar zoeken naar een auto geeft mij al heel veel plezier :lol:

Groeten,

Eric

Link naar reactie

Erg prettig om te lezen dat haar lengte geen probleem zal vormen. Als ik het goed begrijp word het heel misschien dan een probleem voor mij, maar ik neem aan dat iemand van 1m85 nog steeds met zijn gezicht veilig achter de voorruit vertoefd

Iemand van jouw lengte past prima in een Z3 hoor. Stoplichten, ook die boven de weg hangen, kun je goed zien als je met het kapje open rijdt. Kapje open is altijd fijn.

Link naar reactie

Dan kom je misschien gelijk uit bij mijn auto. Mocht je belangstelling hebben, vraag, kom kijken of rijden en overtuig jezelf. Apk afgeleverd.Anja wil de Z3 zelfs helemaal niet kwijt. Hij is bomvol en heb em gekocht van Klaas "cabriodriver" lid van het forum. Vraag hem. Rechter voorvelg heeft lichte stoeprandschade die ik wil laten herstellen. Daarover is hier reeds veel over gesproken en gelachen. Kiek ma! Liefst via pm.

http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=249618201&asrc=st|sr

De prijs is bewust hoog gehouden omdat ik geen zin heb in onzin verhalen en biedingen.

aangepast door Driez
  • Like 1
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.