Ga naar inhoud

Sturen zorgt voor een dof kraak geluid


Guido

Aanbevolen berichten

Hello beste Z bestuurders,

Ik heb sinds kort (of misschien al langer maar nooit opgemerkt) een krakend geluid als ik stuur. Soms ook als ik vanuit stilstand optrek, dus als er gewicht verschuift. Enig idee of ik door kan rijden hiermee tot ik een afspraak heb gemaakt met de garage of kan het iets ernstigs zijn? Ik ben morgen vrij, maar kleine kans dat er garages zijn die direct kunnen handelen.

Mvg.

Guido

Link naar reactie

Kan er een week mee doorrijden, is dus niet ernstig. Zal volgende posten wat het precies is, voor iemand die dit misschien ook heeft.

Link naar reactie

Dan moet je je stuur recht houden en een krik achterin gooien.

Bij iedere bocht stop je , krik je de auto van achteren op en rol je m in de gewenste rijrichting. :punk:

En als het niks met 1 april te maken heeft, zou ik gewoon even bij Ruudkapje langs gaan als ik jou was.

  • Like 1
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om er even op terug te komen, het was de fuseekogel.

Gelukkig geen een keer de krik hoeven pakken :P

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.