Ga naar inhoud

Carsoft 6.5 download


JanG

Aanbevolen berichten

Hallo allen,

Eindelijk toch besloten de Carsoft interface 6.5 te bestellen en inmiddels ook ontvangen.

Een RS 232 usb kabel erbij, maar deze werd niet herkend op mijn laptop met win7, dus kabel retour en nieuwe besteld en ja hoor de nieuwe werkt met win.7,dus goedkoop blijkt weer eens duurkoop.

Nu komt het software downloaden,even internet afspeuren en keus genoeg maar of niet te downloaden of virussen of torrents worden geblokkeerd door provider.

Weet iemand een website waar ik deze kan software downloaden incl.de crack,of als er iemand is die zijn carsoft met mij wil delen.

:3::3: JanG

Link naar reactie
  • Reacties 9
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Laat even weten of het lukt, ik heb ook wel eens zoiets geprobeerd maar toen kreeg ik virusmeldingen :-(

Hallo DSign,

niet gelukt,de link van Ron1966 verwijst naat pirate bay torrents hier staan twee downloads op voor de carsoft 6.5.

Ik heb begrepen dat mijn provider (ziggo) torrentsites blokkeerd.

Ga proberen of het bij een andere provider wel gaat lukken,laat het je weten.

Gr.JanG

Link naar reactie

Hoi,

Ik heb hem gedownload en hij geeft een melding bij utorrent van mogelijke schadelijke software.

ik heb het vermoeden dat de melding voortkomt uit het aanwezige exe bestand,hier hebben antivirus programmas nogal eens moeite mee.Heb hem zelf gescanned met eset en niets gevonden.

Btw heb zelf ook ziggo,maar deze is een proxy /mirror van piratebay,dus je kan er gewoon van downloaden.

Link naar reactie

ik heb er nog wel een op schijf anders met de installatie instructies erbij,wel ffe een klusje maar het werkt

Hoi Sandere,

Dat zou wel heel fijn zijn.

Wil je mij mailen.

Gr JanG

aangepast door JanG
Mailadres versleuteld ivm spam
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.