Ga naar inhoud

instelbare opties z3 3.0 van 2002 + software


Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik heb zo een kabeltje gekocht waarmee je je z3 op de obd2 poort aansluit om fouten uit te lezen enz...

Ik heb al met verschillende software connectie kunnen maken maar die programma's lijken mij niet zo makkelijk.

Ik heb nu eigenlijk 2 vraagjes :

1) bestaat er een lijst met opties voor bovenstaande wagen die je kan activeren, deactiveren?

2) bestaat er een kant en klaar en gemakkelijk om te gebruiken programma om dit te doen?

Het kabeltje dat ik heb is dit : http://www.ebay.de/itm/290848694681?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649

en dan heb ik ook nog het icarsoft i910 kastje voor BMW : http://www.benl.ebay.be/itm/231147365511?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649

Alvast bedankt !

Filip

aangepast door Filipvirago
Link naar reactie

oeps lees nu dat het om een z3 gaat.....volgens mij weinig aan in te stellen of aan en uit te zetten.

onderstaande geld vanaf z4

ja zoek maar even op het forumof internet op car & key memory bmw e85

ja progman

mail naar bmwdiagnose@gmail.com

erik kan je overal mee helpen

ook zijn er op dit forum diverse leden die het voor je kunnen doen!

aangepast door sandere39
  • Like 1
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.