Ga naar inhoud

Achterlichten aangepast met 2 kleuren leds


Dobiwallah

Aanbevolen berichten

Ik heb een tijdje terug mijn achterlichten voorzien van meerkleuren leds die ik gekocht had op ebay. Ziet er weer wat "moderner uit" De rood kleuren op de fotos zijn een beetje geel geworden, kennelijk is het voor de camera moeilijk om puur rood te verwerken, maar rode leds geven een mooie volle rode kleur op de achterlichten. De mist/rem/achterlichten zijn net als de oudewetse lampen fel en minder fel. De achteruitrijlamp en het knipperlicht zijn rood/witte leds. Het was even een klusje, maar toch voor elkaar gekregen:

Achterlicht aan, Nu 2 cellen rood inplaats van 1.

GzjmtoF.jpg

Remlichten aan, alles rood:

FNkGet3.jpg

Remlichten en knipperlicht tegelijk:

Zfb7Li8.jpg

Remlichten en achteruit rijden:

YT9RCX2.jpg

  • Like 1
Link naar reactie

Sorry ik vind het juist niet moderner uitzien, kan sowieso niet tippen aan de nieuwe design ledlampen in de nieuwe auto's. Heb je nu ook 4 lampjes aan iplv 2. Ik heb zelf wel vaak over na zitten te denken om de kentekenplaat verlichting te vervangen voor een ledlamp. Misschien binnenkort maar eens gaan doen..

Link naar reactie

Ik heb de kentekenplaatverlichting (mooi scrabble-woord) ook omgezet naar LED evenals de breedtelampen voor in de bumper. Dat krijg ik nog net door de keuring want officieel hebben de LED's geen E-keurmerk en wordt het dus een afkeur bij de TüV. De zijknipperlichten was al echt een No-Go, laat staan de rest. Ik vrees dat het in NL niet anders is omdat daar ook een E-keurmerk aanwezig moet zijn. Heb je hierover al overleg gehad met de keuringsinstanties? Zou toch jammer zijn als je de ZZZ niet meer door de APK krijgt voortaan.

Ik koop altijd mijn LED's op www.benzinfabrik.de of www.hypercolor.de want die hebben de beste kwaliteit is mijn ervaring.

aangepast door Zetti
Link naar reactie

Uh, hier heb je de WOF, warrent of fitness elk half jaar :blink: . Ze doen hier alleen niet zo moeilijk met de verlichting, als er maar genoeg licht uit komt. Of dat nu een led lamp is of een ouderwets bolletje. Kijken ze in Duitsland dan op elk bolletje of er een E-keurmerk opzit? Ik heb in mijn zij knipperlichten gele leds zitten, en in mijn voor knipperlichten ook. Ik moest wel een extra weerstand plaatsen, anders knipperde het te snel. En in mijn mistlampen deze leds: http://www.ebay.com/itm/161101080591?item=161101080591&viewitem=&sspagename=ADME:L:OC:NL:3160&vxp=mtr Ze geven niet zoveel licht als me vorige leds (de linker ging maar 10 maanden mee) maar ik gebruik ze dan niet als mistlampen, maar als daytime running light.

Ik ben ook bezig met angeleyes. Lokaal op tradme (marktplaats) kosten ze hier NZ$400 http://www.trademe.co.nz/a.aspx?id=700640039, maar ik vind de halos niet zo mooi. Er zit onder een kale plak. Ik zag deze http://www.umnitza.com/projectorz-ii-with-orion-v2-led-angel-eyes-p-1193.html?zenid=358n3u5o0orq63clusat7ibn33 ergens. Ik had gevrraagd of ze er ook waren in RHD en wat de kosten waren. Ik kreeg nog geen antwoord op de kosten, omdat ze ze configuratie nog niet weten, maar kreeg wel een foto met de duurdere led erin: https://www.facebook.com/Umnitza/posts/10152302054829874?stream_ref=10

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.