Ga naar inhoud

Z3 start problemen.


JGA

Aanbevolen berichten

He,

Zaterdag morgen voor ik naar Ruud vertrok had ik een probleem met de Z3, deze wou niet startten.

Met startkabels van mijn X3 naar de Z3 startte de wagenn zonder probleem.

Eerst dacht ik dat het was omdat ik mijn verlichting een heel week had laten aan staan.

Deze morgen wou ik hem terug startten, na de eerste poging bleek het weer niet te lukken.

Ik heb onmiddellijk de radio en de ventilatie afgezet, en met een beetje moeite startte de wagen terug.

Volgens het historiek van de chassisnummer ( heb ik voor aankoop gevraagd) was de accu in 11/2008 vervangen geweest.

Is dit normaal na 5 jaar, en hoe kan ik weten dat het de baterij is die problemen geeft.

Alvast bedankt.

José

aangepast door JGA
Link naar reactie
  • Reacties 6
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Iedere fatsoenlijke garagist kan je accuconditie voor je meten.

En ja, je accu kan na 5 jaar best kapot zijn. Zeker als deze één of meerdere malen zelfs geheel ontladen is geweest.

Link naar reactie

Of wellicht de binnenverlichting aangelaten (vanmorgen wilde onze Z3 ook niet starten doordat mijn geliefde nogal eens vergeet de binnenverlichting uit te doen na oorlogsverf te hebben aangebracht.. :schater:)

Inderdaad, als een accu een aantal keer geheel ontladen is. zou je kans lopen dat hij vervangen dient te worden..

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.