Ga naar inhoud

kleuren???


Aanbevolen berichten

  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Blijf dit ruig vinden :D

Best ruig. B) En de styling van de luchtinlaten is gejat van de Buicks uit de jaren 50.

buick54.jpg

He Raketman jij bent wel van het kijk en vergelijk type he :lol:

Link naar reactie
Gast z3coupefreak

dat oranje is toch wel super!!!! ik vind een nieuwe 6 serie kleur ook wel gaaf dat is donkergrijs met een gele gloed erin saab heeft dat ook is misschien ook wel gaaf!! jammer dat ik deze forumdag niet kan komen en met mijn auto nu heeft dat toch geen zin stalen wielen en een boel krassen erop zo durf ik me niet te vertonen tussen al die blinkende z3tjes

Link naar reactie
jammer dat ik deze forumdag niet kan komen en met mijn auto nu heeft dat toch geen zin stalen wielen en een boel krassen erop zo durf ik me niet te vertonen tussen al die blinkende z3tjes

Gewoon komen hoor!!! Deze hobby gaat toch zeker niet alleen om poetsen en glimmen!! :lol:

Link naar reactie
jammer dat ik deze forumdag niet kan komen en met mijn auto nu heeft dat toch geen zin stalen wielen en een boel krassen erop zo durf ik me niet te vertonen tussen al die blinkende z3tjes

Gewoon komen hoor!!! Deze hobby gaat toch zeker niet alleen om poetsen en glimmen!! :lol:

Je moet de mijne eens zien. Smerig! Alleen de wielen glimmen, verder echt nix! :D

Link naar reactie
  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.